Βγήκε εκτός θέσης ο πρώτος πλωτήρας του Costa Concordia

costa_concordia_ektos_thesis_o_prwtos_plwtiras_

Τα συνεργεία διάσωσης έχουν προχωρήσει με την εγκατάσταση 2 επιπλέον κανθηλίων/πλωτήρων (sponson) στην άλλοτε βυθισμένη πλευρά του ναυαγίου Costa Concordia, αλλά παρουσιάστηκε μια μικρή εμπλοκή, όταν το πρώτο εγκατεστημένο sponson βγήκε εκτός θέσης.

Σύμφωνα με μια έκθεση από το Associated Press, το πρώτο και μεγαλύτερο από τα sponsons της δεξιάς πλευράς βγήκε εκτός θέσης την Τρίτη λόγω μπλεξίματος στην αλυσίδα. Η κοινοπραξία Titan-MICOPERI που επιβλέπει την επιχείρηση επιβεβαίωσε μέσω του Twitter ότι οι τεχνικοί εργάζονται για να αποκαταστήσουν ένα τεχνικό πρόβλημα με τον sponson, γνωστό και ως S13, αλλά δεν διευκρίνισε αν το περιστατικό θα μπορούσε να προκαλέσει καθυστερήσεις στην τελευταία φάση της απομάκρυνσης του ναυαγίου. Το sponson που φέρεται να μετακινήθηκε είναι το μεγαλύτερο και ήταν το πρώτο που έπρεπε να εγκατασταθεί κατά την τρέχουσα φάση. Σε αντίθεση με τους άλλους sponsons, η δεξαμενή τοποθετείται επάνω στο πλοίο οριζόντια.

Η τελευταία ενημέρωση από την ιστοσελίδα του έργου, δήλωσε ότι άλλα δυο sponsons της δεξιάς πλευράς έχουν ήδη εγκατασταθεί. Οι χαλύβδινες δεξαμενές θα γεμίσουν με νερό για να παρέχουν υποστήριξη στο ναυάγιο και στη συνέχεια θα αδειάσουν κατά τη φάση της ανέλκυσης του πλοίου. Τρία sponsons έχουν ήδη εγκατασταθεί από τον Απρίλιο, με το τέλος της χειμερινής περιόδου στο Giglio, ενώ υπάρχουν ακόμα 12 που πρέπει να εγκατασταθούν στη δεξιά πλευρά και 4 από την αριστερή πλευρά. Οι τεχνικοί προγραμμάτιζαν να ξεκινήσουν την τοποθέτηση του τέταρτου για τη δεξιά πλευρά sponson, γνωστού και ως S10, την Τετάρτη 7/5.

Συνολικά 19 θα πρέπει να εγκατασταθούν κατά τη διάρκεια της τρέχουσας φάσης και πριν από την ανέλκυση του πλοίου, που αναμένεται να συμβεί αυτό το καλοκαίρι, πιθανότατα μέχρι τον Ιούνιο.

Πάνω από 350 τεχνικοί είναι στο Giglio και εργάζονται όλο το εικοσιτετράωρο για την επιχείρηση απομάκρυνσης του Costa Concordia, ανάμεσα στους οποίους περισσότεροι από 120 δύτες.

Το Costa Concordia προσάραξε στις 13 Ιανουαρίου 2012 και βυθίστηκε κατά μήκος του Νησιού Giglio ακριβώς έξω από τις ακτές της Τοσκάνης, σκοτώνοντας 32 άτομα. Ο καπετάνιος, Francesco Schettino, αυτή τη στιγμή δικάζεται για πολλαπλές κατηγορίες της ανθρωποκτονίας από αμέλεια, της πρόκλησης ναυαγίου και εγκατάλειψης του πλοίου.

Στην απεικόνιση φαίνεται η πιθανή τοποθέτηση των πλωτήρων στην δεξιά πλευρά του ναυαγίου.

costa_concordia_topothetisi_plwtirwn_

Το πράσινο χρώμα στην παρπάνω απεικόνιση δηλώνει τους sponsons που έχουν εγκατασταθεί ως τις 6 Μαΐου 2014. Οι sponsons που εμφανίζονται με κόκκινο χρώμα δηλώνουν αυτούς που πρέπει να εγκατασταθούν πριν από την ανέλκυση του πλοίου.

Foto a pagina intera

Διαβάστε ακόμα