Νορβηγοί εμπειρογνώμονες: “Τελικά, είστε πάμπλουτοι! Έχετε πετρέλαιο για 100 χρόνια!”

Πετρέλαιο και φυσικό αέριο για…100 χρόνια έχει η Ελλάδα!!!

Αυτή την απίστευτη ρήση είπαν οι Νορβηγοί ολοκληρώνοντας την έρευνά τους για τους ελληνικούς υδρογονάνθρακες! Οχι μόνο δε χρωστάμε συνέλληνες, αλλά αν φύγουμε απ το γιούρο και μέσα στα επόμενα 5 χρόνια όταν πέσει και η πρώτη γεωτρυπανιά, η Ελλάδα θα είναι η …νέα Σαουδική Αραβία του 21ου Αιώνα!

Τέσσερις περιοχές καταδεικνύουν μεγάλες δυνατότητες και σημαντική δυναμική σε κοιτάσματα υδρογονανθράκων (φυσικού αερίου και πετρελαίου).

Αυτό ανέφερε ο υπουργός Γιάννης Μανιάτης, ο οποίος ταυτόχρονα ανακοίνωσε πως από σήμερα η νορβηγική εταιρεία PGS, που συνέλεξε στοιχεία μήκους 12.500 χλμ., θα πουλάει τα δεδομένα σε πετρελαϊκές εταιρείες.

Το πρόγραμμα καταγραφής, επεξεργασίας και ερμηνείας των δεδομένων, που ελήφθησαν με τη χρήση Geostreamer GS, μια καινοτόμο τεχνολογία της PGS, η οποία ελαχιστοποιεί θορύβους στα δεδομένα και διευκολύνει την πιο ευκρινή και σε βάθος αναζήτηση.

Η επεξεργασία των δεδομένων είναι σε εξέλιξη και αναμένεται να ολοκληρωθεί τον Δεκέμβριο του 2013, καθώς το αρχικό πρόγραμμα της συλλογής των δεδομένων επεκτάθηκε από τα 8.500 χιλιόμετρα στα 12.500 χιλιόμετρα.

Η πρώτη περιοχή ξεκινά από τα βορειοδυτικά της Κέρκυρας, στα όρια με την Αλβανία, και εκτείνεται προς τα κάτω, στους Παξούς και στους Αντίπαξους, μέχρι και τη θαλάσσια περιοχή του Ιονίου απέναντι από τον Αμβρακικό Κόλπο.

Η δεύτερη περιοχή είναι δυτικά της Κεφαλονιάς και φτάνει μέχρι την τρίτη θαλάσσια περιοχή ανοιχτά του Κατάκολου.

Η τέταρτη είναι η πολλά υποσχόμενη περιοχή νότια της Κρήτης, που εκτείνεται μέχρι τα όρια με τη Λιβύη και δυτικά της Ιταλίας.

Παράλληλα, τα προσεχή 24ωρα η πολιτική ηγεσία του ΥΠΕΚΑ, κατόπιν γνωμοδότησης της ειδικής επιτροπής, θα ανακοινώσει τις εταιρείες αναδόχους των τριών πρώτων “οικοπέδων” που θα ξεκινήσουν τις έρευνες με γεωτρύπανα. Πρόκειται για τα Ιωάννινα, τον Πατραϊκό Κόλπο και το δυτικό Κατάκολο.

Γύρω στα τέλη του επόμενου χρόνου αναμένεται να πέσουν και τα πρώτα γεωτρύπανα που θα δείξουν και το τελικό μέγεθος των κοιτασμάτων.

Οι εκτιμήσεις αξιωματούχων του ΥΠΕΚΑ κάνουν λόγο για τη δυνατότητα από την ύπαρξη κοιτασμάτων υδρογονανθράκων στον ελληνικό χώρο να εισπράττει το Δημόσιο περί τα 150 δισ. ευρώ σε βάθος 30 ετών!

ellinikiafipnisis.blogspot.gr

Διαβάστε ακόμα

Στην Ευρώπη, ο επερχόμενος χειμώνας θα είναι ο πιο ψυχρός της τελευταίας 100ετίας – δηλώνουν οι μετεωρολόγοι. Μέσα σε λίγους μήνες θα έχουν φθάσει οι αρκτικές αέριες μάζες και ο ήλιος θα εμφανίζεται μόνο αραιά στο στερέωμα. Κατά πόσο είναι πιθανό ένα τέτοιο σενάριο;

Οι μετεωρολόγοι υπόσχονται να το διευκρινίσουν μέσα στις επόμενες εβδομάδες, όταν θα έχουν στα χέρια τους καινούρια δεδομένα.

Οι κάτοικοι του Παλαιού Κόσμου πρέπει να προμηθευτούν πουλόβερ και ζεστά μπουφάν υποστηρίζουν οι ευρωπαίοι επιστήμονες. Ο γερμανός μετεωρολόγος, Ντομινίκ Γιουνγκ, δήλωσε, ότι ο χειμώνας του 2013-14 υπόσχεται να είναι αφύσικα παγερός. Οι χαμηλότερες θερμοκρασίες θα σημειωθούν τον Ιανουάριο και το Φεβρουάριο – σημειώνει ο ίδιος. Δεν θα πρέπει να αναμένει κανείς ανοιξιάτικη «απόψυξη» ούτε καν το Μάρτιο. Οι Ευρωπαίοι θα μπορέσουν να ζεσταθούν στις ακτίνες του ήλιου όχι νωρίτερα από τον Απρίλιο.

Το τελευταίο διάστημα, ο καιρός δεν κάνει τα χατίρια των Ευρωπαίων. Το καλοκαίρι καίγεται, τη μια φορά η Ελλάδα, την άλλη η Ισπανία. Και το χειμώνα, μπορεί να εμφανιστούν χιόνια του ενός μέτρου, το πολύ πολύ για μια μέρα. Οι παγωνιές, που χτύπησαν την Ευρώπη την περυσινή περίοδο, πήραν μαζί τους και εκατοντάδες ζωές. Στην Ιταλία, οι χιονοπτώσεις έγιναν αιτίες για τεράστιες κυκλοφοριακές συμφορήσεις, αναβολές αεροπορικών πτήσεων και ποδοσφαιρικών αγώνων.

Στη δε Μεγάλη Βρετανία, από το χιόνι που έπεσε το Φεβρουάριο, η κυκλοφορία παρέλυσε πρακτικά σε όλη τη χώρα. ‘Ολα αυτά είναι συνέπειες της παγκόσμιας κλιματικής αλλαγής – υποστηρίζουν οι επιστήμονες. Αλλά στο σημείο αυτό διαφωνούν: άνοδος ή, τελικά, πτώση της θερμοκρασίας;

Υπάρχουν προγνώσεις, σύμφωνα με τις οποίες, η θερμοκρασία του πλανήτη θα αρχίσει αργά αλλά σταθερά να μειώνεται σε ένα χρόνο. Αυτό συνδέεται με το γεγονός, ότι η μέση ετήσια θερμοκρασία της Ανταρκτικής αυξάνεται.

Το σχήμα είναι απλό: καίει ο ήλιος – λιώνουν οι πάγοι. Αυξάνεται η «σκοτεινή» επιφάνεια του ωκεανού, η οποία απορροφά ευκολότερα τη θερμότητα. Εξαιτίας αυτού, οι παγετώνες λιώνουν ακόμα πιο γρήγορα. Λέγεται ακόμα, ότι η θερμοκρασία του Ρεύματος του Κόλπου, μειώνεται χρόνο με το χρόνο. Εικάζεται, ότι σ΄ αυτό συμβάλλουν και τα ίδια τα υπό τήξη παγόβουνα. Κινούνται μέσω του θερμού ρεύματος και το ψύχουν. Ως αποτέλεσμα, το Ρεύμα του Κόλπου φέρνει όλο και λιγότερη θερμότητα στην Ευρώπη – εξηγεί η μετεωρολόγος Γιλένα Παγκρατένκο:

Πριν από την παγκόσμια υπερθέρμανση θα προηγηθούν σύντομες περίοδοι ψύξης. Η Αρκτική θερμαίνεται και εμφανίζεται το φαινόμενο του «ανοικτού ψυγείου»: μεγάλες μάζες ψυχρού αρκτικού αέρα άρχισαν να κινούνται όλο και μακρύτερα. Οπότε, η τήξη των αρκτικών παγετώνων θα οδηγήσει στην ψύξη των ωκεανών.

Η προοπτική των απίστευτων παγετών στο ευρωπαϊκό τμήμα της Ρωσίας παραμένει εξαιρετικά ομιχλώδης. Ο επικεφαλής μετεωρολόγος της Ρωσίας, Ρομάν Βίλφαντ, δήλωσε ότι δεν μοιράζεται τις ανησυχίες των δυτικών συναδέλφων του. «Σε οποιοδήποτε – ακόμα και θερμό – χειμώνα, προκύπτουν ψυχρά διαστήματα. Γενικότερα, όμως, στην επικράτεια της Ρωσίας, ο χειμώνας θα είναι ο συνήθης» .

greek.ruvr.ru

Διαβάστε ακόμα

Πάνω από 100 υπογραφές συγκεντρώθηκαν εν πλω στο ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ κατά το καταχρηστικό του δρομολόγιο Της 10ης Μάη 2013 μέσω Μεστών και Ψαρών προς Λαύριο.

Το κείμενο που υπογράφτηκε καταγγέλλει την αλλαγή ώρας και διαδρομής, που έκανε άνω κάτω τον κάθε προγραμματισμό των επιβατών και επιμήκυνε το ταξίδι τους πάνω από 6 ώρες…

Όλα αυτά τα πολύ γνωστά και επαναλαμβανόμενα, έφτασαν ως καταγγελία στο Λιμεναρχείο Λαυρίου αμέσως μετά την άφιξη του πλοίου με τις υπόγραφες και τις διευθύνσεις των 100 επιβατών. Με την καταγγελία τους οι επιβάτες αυτοί ζητούν να αποδοθούν ευθύνες και να εφαρμοστούν όσα προβλέπονται στον κανονισμό περί δικαιωμάτων επιβατών.

Ανάλογες δράσεις, στα κατά καιρούς ανάλογα προβλήματα, έχουν γίνει πολλές φορές όμως τώρα πηραν μαζική μορφή, ήταν καλά οργανωμένα και τελικά έφτασαν ως τη Λιμενική αρχή, αμέσως μετά την άφιξη.

Είναι χαρακτηριστικό ότι ο πλοίαρχος του ΑΚΟΥΑ ΜΑΡΙΑ, κάλεσε την Ειρ. Κοπανέλου , που μαζί με άλλους είχε την πρωτοβουλία της δράσης αυτής, και ενόσω το πλοίο ταξίδευε, σε φιλική συζήτηση, προσπάθησε να ελέγξει την προσπάθεια.

ΤΟ ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΗΣ ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑΣ ΜΕ ΤΙΣ 100 ΥΠΟΓΡΑΦΕΣ, ΠΟΥ ΕΠΙΔΟΘΗΚΕ ΣΤΟ ΛΙΜΕΝΑΡΧΕΙΟ ΛΑΥΡΙΟΥ.

Προς 10 Μαΐου 2013

ΛΙΜΕΝΙΚΗ ΑΡΧΗ ΛΑΥΡΙΟΥ
Κοινοποίηση:
α) ΥΠΟΥΡΓΕΙΟ ΝΑΥΤΙΛΙΑΣ & ΑΙΓΑΙΟΥ
β) ΑΠΟΚΕΝΤΡΩΜΕΝΗ ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΣ ΒΟΡΕΙΟΥ ΑΙΓΑΙΟΥ
γ) ΕΝΤΕΤΑΛΜΕΝΟ ΠΕΡΙΦΕΡΕΙΑΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΟ ΛΗΜΝΟΥ
δ) ΔΗΜΟ ΛΗΜΝΟΥ
ε) ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε
στ) ΜΜΕ

ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Οι παρακάτω υπογράφοντες είμαστε επιβάτες του Ε/Γ – Ο/Γ AquaMariaτης πλοιοκτήτριας εταιρίας NELLines (ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΗ ΕΤΑΙΡΙΑ ΛΕΣΒΟΥ Α.Ε.‎) και μάλιστα στο δρομολόγιο που εκτελεί από ΚΑΒΑΛΑ – ΛΗΜΝΟ – ΑΓΙΟ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ – ΜΕΣΤΑ – ΨΑΡΑ- ΛΑΥΡΙΟ με αναχώρηση από ΚΑΒΑΛΑ Πέμπτη 9 Μαΐου 2013, ώρα μ.μ και άφιξη στο ΛΑΥΡΙΟ Παρασκευή 10 Μαΐου 2013, ώρα μ.μ . Τα εισιτήρια που οι υπογράφοντες έχουμε εκδώσει αφορούσαν το Ε/Γ – Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ της αυτής πλοιοκτήτριας εταιρίας με δρομολόγιο από ΚΑΒΑΛΑ με ώρα αναχώρησης στις 15:00 μ.μ Πέμπτη 9 Μαΐου 2013 και άφιξη στο ΛΑΥΡΙΟ 7:30 π.μ Παρασκευή 10 Μαΐου 2013, με ενδιάμεσο σταθμό μόνο τον ΑΓΙΟ ΕΥΣΤΡΑΤΙΟ.

Δυστυχώς πολλοί από εμάς αφού είχαμε αφιχθεί στα Λιμάνια αναχώρησης κατά τις αρχικά προβλεπόμενες ώρες αφού ακόμα και η ηλεκτρονική σελίδα της πλοιοκτήτριας εταιρίας που σας συνυποβάλλουμε δεν έδειχνε καμία αλλαγή δρομολογίου ή ωραρίου και όσοι από εμάς είχαμε ειδοποιηθεί από τους πράκτορες που εκδώσαμε τα εισιτήρια μας, υποχρεωθήκαμε να πραγματοποιήσουμε ένα πολύωρο ταξίδι με ενδιάμεσους σταθμούς που δεν προβλέπονταν στο εισιτήριο που είχαμε εκδώσει και φυσικά καμία αντιστοιχία στις καμπίνες που είχαμε κρατήσει.

Η αλλαγή αυτή μας ανακοινώθηκε ότι οφείλεται σε βλάβη του Ε/Γ – Ο/Γ ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ όμως καμία Αρχή ούτε και η εταιρία μπορούσε να δικαιολογήσει γιατί δεν αρκέστηκε στην αντικατάσταση του πλοίου ως όφειλε κατά νόμο, αλλά τροποποίησε το δρομολόγιο με αποτέλεσμα την επιμήκυνση του χρόνου της διαδρομής ΚΑΒΑΛΑ – ΛΑΥΡΙΟ από 16,30 ώρες σε ώρες. Πρέπει να σημειώσουμε ότι για το συγκεκριμένο πλοίο (Ε/Γ – Ο/Γ AquaMaria) έχουν υπάρξει μέχρι σήμερα αντιδράσεις και κινητοποιήσεις των νησιωτών για την ακαταλληλότητα του λόγω παλαιότητας και οριστικά είχε αποφασισθεί η διακοπή της εκτέλεσης δρομολογίων με αυτό.

Το αυτό επαναλήφθηκε και για το δρομολόγιο από ΛΑΥΡΙΟ – ΚΑΒΑΛΑ στις 29 Απριλίου 2013, Μεγάλη Δευτέρα και στο δρομολόγιο ΚΑΒΑΛΑ – ΛΑΥΡΙΟ στις 7 Μαΐου 2013, Τρίτη της διακαινησίμου.

Η ταλαιπωρία που έχουμε υποστεί όλοι μας και μάλιστα την περίοδο των εορτών του ΠΑΣΧΑ, η καθυστέρηση στην εργασία μας και στις υποχρεώσεις μας, η ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ επιμήκυνση του χρόνου του ταξιδιού μας, ο απίστευτος συνωστισμός στο πλοίο, η δυσφήμηση των νησιών μας στους επισκέπτες μας και τα παράπονα όλων δυστυχώς αντιμετωπίζουν μόνο την αδιαφορία των υπεύθυνων και μας κάνουν να αισθανόμαστε οι νησιώτες και οι επισκέπτες μας ως πολίτες τρίτης κατηγορίας.

ΖΗΤΑΜΕ

Τον έλεγχο της νομιμότητας όλων των τροποποιήσεων των άνω δρομολογίων και την αιτιολογία της χορήγησης της απαιτούμενης από το νόμο έγκρισης για αυτές τις αλλαγές από το αρμόδιο Υπουργείο Ναυτιλίας εάν αυτή χορηγήθηκε.

Την αποζημίωση όλων των επιβατών που υπογράφουμε την παρούσα καταγγελία.

Τον καταλογισμό των ποινικών και άλλων ευθυνών των αρμοδίων.

ΟΙ ΥΠΟΓΡΑΦΟΝΤΕΣ

limnosnea.com

Διαβάστε ακόμα

Της
Αγγελικής Καλλή

«Συναγερμό» στις υπηρεσίες του ΝΑΤ έχουν προκαλέσει οι διατάξεις στο πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας για τις αλλαγές στο εργασιακό καθεστώς των ναυτικών που απασχολούνται στα πλοία της ακτοπλοΐας καθώς και ορισμένες ρυθμίσεις σχετικά με τον υπολογισμό των εισφορών στα κατώτερα πληρώματα των ποντοπόρων πλοίων.

Σύμφωνα με πληροφορίες οι αλλαγές αυτές υπολογίζεται ότι θα κοστίσουν στο ταμείο περισσότερα από 100 εκατ. ευρώ και θα επιβαρύνουν σημαντικά το προϋπολογισμό του ο οποίος με βάση τις υποχρεώσεις που απορρέουν από το Μνημόνιο δεν μπορεί να επιδοτείται από το κράτος με ποσό μεγαλύτερο του 1 δισ. ευρώ.

Η νέα «μαύρη τρύπα» στο ΝΑΤ συζητήθηκε έντονα κατά τη διάρκεια της τελευταίας συνεδρίασης του διοικητικού του συμβουλίου χωρίς ωστόσο να ληφθούν κάποιες οριστικές αποφάσεις, ενώ η πλειονότητα των μελών του ζήτησε με έγγραφό της προς τα υπουργεία Ναυτιλίας και Εργασίας την απόσυρση των διατάξεων που προκαλούν αυτές τις απώλειες.

Επισημάνθηκε επίσης από μέλη του ότι οι απώλειες που προκαλεί το νομοσχέδιο είναι τέτοιας έκτασης ώστε δεν είναι δυνατό να αναπληρωθούν επομένως το Ταμείο μπορεί να βρεθεί σε αδυναμία τους τελευταίους δύο μήνες του τρέχοντος έτους να εκπληρώσει τις υποχρεώσεις του.

Γενικό Λογιστήριο

Να σημειωθεί ότι το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας, βρίσκεται αυτή τη στιγμή στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους προκειμένου να υπολογιστεί η επίπτωση του στα δημοσιονομικά, ενώ σύμφωνα με πηγές του υπουργείου Ναυτιλίας η σχετική διαδικασία θα έχει ολοκληρωθεί τις επόμενες μέρες προκειμένου να οδεύσει στη Βουλή.

Το πολυνομοσχέδιο του υπουργείου Ναυτιλίας παρουσιάστηκε προ δύο μηνών και μέχρι τώρα έχει προκαλέσει τόσο θετικές αντιδράσεις όσο και αρνητικές με αποκορύφωμα την απεργία της ΠΝΟ που κατέληξε στην επιστράτευση των ναυτικών, ενώ σε απεργία είχαν απειλήσει να κατέλθουν και οι πλοηγοί τις μέρες που ήταν έτοιμη να αρχίσουν να καταφθάνουν στον Πειραιά τα πρώτα φορτία της συμφωνίας HP – Cosco.

H ηγεσία του υπουργείου Ναυτιλίας έχει αποκλείσει κάθε πιθανότητα αλλαγής στις διατάξεις που αφορούν τόσο την ακτοπλοΐα όσο και την ποντοπόρο ναυτιλία. Ειδικά όσο αφορά την ακτοπλοΐα ο κ. Μουσουρούλης φέρεται να έχει αναφέρει σε συνδικαλιστές της ΠΝΟ ότι οι σχετικές ρυθμίσεις αποτελούν μνημονιακές υποχρεώσεις, ενώ σχετικά με την ποντοπόρο ναυτιλία εκτιμάται ότι θα αποτελέσουν βάση για τη δημιουργία νέων θέσεων εργασίας στα κατώτερα πληρώματα.

Ακτοπλοΐα

Οι ναυτικοί της ακτοπλοΐας αποτελούν σήμερα την ισχυρότερη μερίδα στο ΝΑΤ. Το Ταμείο εκτιμά ότι θα προκληθεί οικονομική αιμορραγία από τις απώλειες των θέσεων εργασίας και κατά 50% στις εσωτερικές γραμμές για περίοδο τεσσάρων μηνών. Επίσης μειώνεται η χρονική περίοδος κατά την οποία οι εταιρείες θα είναι υποχρεωμένες να απασχολούν τους ναυτικούς.

imerisia.gr

Διαβάστε ακόμα