11 νέα Triple-E έκλεισε η Maersk Line

maersk_line_

Διάλεξε μέσα από χιλιάδες προϊόντα μόνο με ένα κλικ!

Η Maersk Line υπέγραψε μια σύμβαση ναυπήγησης με την κορεάτικο ναυπηγικό μεγιστάνα της Daewoo Shipbuilding & Marine Engineering (DSME) για 11 συν 6 προαιρετικά δεύτερης γενιάς Triple-E πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με χωρητικότητα 19.630 TEU το καθένα.

Η σύμβαση έχει αξία 1,8 δισεκατομμυρίων δολαρίων. Η συμφωνία υπεγράφη από τον κ. Sung-Leep Jung, πρόεδρο και Διευθύνων Σύμβουλο της DSME, και ο κ Søren Skou, διευθύνων σύμβουλος της Maersk Line, σε μια τελετή στα κεντρικά γραφεία της Maersk Line στην Κοπεγχάγη.

Τα πλοία θα έχουν μήκος περίπου 400 μέτρων, πλάτος 58,6 μέτρων, και βύθισμα 16,5 μέτρων.

Αυτή είναι η δεύτερη παραγγελία νεότευκτων του επενδυτικού προγράμματος της Maersk Line, μετά τις επτά πλοία τροφοδοσίας 3.600 TEU που ανακοινώθηκαν νωρίτερα αυτό το χρόνο.

Κατά τα επόμενα πέντε χρόνια, η Maersk Line σχεδιάζει να επενδύσει 15 δισεκατομμύρια δολάρια σε νέα πλοία, ανακαινίσεις, κοντέινερς και άλλον εξοπλισμό. Η Maersk Line, δήλωσε ότι η παραγγελία θα της επιτρέψει να διατηρήσει την απαραίτητη ικανότητα να αναπτυχθεί παράλληλα με την παγκόσμια ζήτηση, καθώς και να αντικαταστήσει το λιγότερο αποδοτικό τονάζ.

“Είμαι πολύ χαρούμενος με αυτή την παραγγελία. Τα πλοία αυτά θα μας βοηθήσουν να παραμείνουμε ανταγωνιστικοί στο εμπόριο μεταξύ Ασίας και Ευρώπης και θα είναι το κλειδί στη στρατηγική μας να αναπτυχθούμε μαζί με την αγορά. Είναι η δεύτερη παραγγελία του τρέχοντος έτους και αναμένουμε να παραγγείλουμε περισσότερα πλοία, τα οποία μπορούμε να προσθέσουμε στο στόλο μας από το 2017 και μετά”, δηλώνει ο Søren Toft, Γενικός Επιχειρησιακός Διευθυντής (COO) στη Maersk Line.

Τα νέα πλοία θα είναι τα μεγαλύτερα στον στόλο της Maersk Line και προορίζονται για την γραμμή Ασία – Ευρώπη. Τα πλοία θα αντικαταστήσουν μικρότερα, λιγότερο αποδοτικά πλοία.

Η παραγγελία στηρίζεται σε μια στενή σχέση μεταξύ της μεταφορικής εταιρείας και της DSME, καθώς η ναυπηγική κατασκεύασε τα πρωτοποριακά πλοία Triple-E. Τα τελευταία (από τα 20) θα παραδοθούν τον Ιούνιο του 2015.

Τα 11 νέα πλοία θα ενταχθούν στον υπόλοιπο στόλο της Maersk Line μεταξύ του Απριλίου 2017 και του Μαΐου 2018. Θα πλέουν με σημαία Δανίας.

“Νοιώθω απόλυτη σιγουριά κλείνοντας αυτή τη παραγγελία με την DSME. Η εταιρεία έχει ένα πολύ καλό ιστορικό. Μαζί μπορούμε να αξιοποιήσουμε την εμπειρία μας με τα Triple-E για την περαιτέρω βελτίωση των επιδόσεων, και αν μη τι άλλο την ενεργειακή απόδοση”, δήλωσε ο Søren Toft.

Η DSME και η Maersk Line εργάζονται για την ενίσχυση των χαρακτηριστικών των πλοίων Triple-E (απόδοση, οικονομία κλίμακας και περιβαλλοντική βελτίωση) στα νέα μοντέλα.

Νωρίτερα τον Μάιο η DSME φέρεται να βρισκόταν σε συνομιλίες για μια μέγα-παραγγελία που αξίζει πάνω από 1,7 δις δολάρια και που θα περιλαμβάνει έως και 11 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Πηγές της αγοράς αναφέρουν ότι η Maersk Line ήταν πίσω από την παραγγελία, όμως, η εταιρεία αρνήθηκε να επιβεβαιώσει τις φήμες εκείνη την εποχή.