Αυτό είναι το Berlin Maersk, το νέο πλοίο 350 μέτρων της Maersk, με δυνατότητα πρόωσης με μεθανόλη και χωρητικότητα 17.480 TEU.
Στις 18 Ιουνίου, κολοσσός της ναυτιλίας και των logistics Maersk, πραγματοποίησε την τελετή ονοματοδοσίας του νεότευκτου πλοίου μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων των 350 μέτρων.
Το πλοίο πήρε το όνομα Berlin Maersk. Η τελετή πραγματοποιήθηκε στο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries (HHI) στο Ουλσάν της Νότιας Κορέας, σηματοδοτώντας ένα σημαντικό ορόσημο στη στρατηγική της Maersk για την απαλλαγή από τις εκπομπές του άνθρακα και την επέκταση του στόλου της.
Το Berlin Maersk είναι το πρώτο από μια νέα σειρά πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων των 17.480 TEU, τα οποία έχουν την δυνατότητα να της πρόωσης με διπλό καύσιμο μεθανόλης.
Τα ναυπηγεία HHI κατασκευάζει έξι πλοία σε αυτή τη νέα κλάση, τα οποία όλα αναμένεται να παραδοθούν το 2025.
Το πλοίο διπλού καυσίμου χαμηλών εκπομπών είναι το 14ο πλοίο διπλού καυσίμου που εντάσσεται στον στόλο της Maersk και είναι το μεγαλύτερο πλοίο που κινείται με μεθανόλη που έχει παραδοθεί στην εταιρεία μέχρι σήμερα.
Διαθέτει φαρδύτερη πλατφόρμα από την προηγούμενη κατηγορία Ane Maersk, επιτρέποντας μεγαλύτερη χωρητικότητα
εμπορευματοκιβωτίων.
Το νεόκτιστο πλοίο έχει προγραμματιστεί να κάνει την πρώτη του στάση στο λιμάνι της Σαγκάης στις 7 Ιουλίου, μετά την οποία θα ξεκινήσει τα ταξίδια του στη διαδρομή AE3 της Maersk που συνδέει την Ανατολική Ασία με τη Βόρεια Ευρώπη.
Το υπό σημαίας Σουηδίας Berlin Maersk έχει μήκος 350 μέτρα και πλάτος 56 μέτρα.
