
Στις 27 Ιανουαρίου, ένας αναπληρωτής σερίφης του δικαστηρίου έπεσε στο νερό ενώ προσπαθούσε να ανέβει στο κατάστρωμα του πλοίου χύδην Blue Marlin I με σημαια Λιβερίας. Το πλοίο ήταν αγκυροβολημένο τέσσερα ναυτικά μίλια (7,4 χιλιόμετρα) από το λιμάνι του Port Elisabeth.
Ο αναπληρωτής σερίφης Henry Kemp είχε επιβιβαστεί σε σκάφος στο λιμάνι της Ngqura για να παραδώσει ένταλμα σύλληψης για το χωρητικότητας 57.000 dwt Supramax.
O Η. Kemp έπεσε στο νερό από 8 μέτρα ύψος ενώ σκαρφάλωνε σε σκάλα του πλοίου. Σύμφωνα με την Νοτιοαφρικανική Αρχή Ναυτιλιακής Ασφάλειας (SAMSA), το ένταλμα σύλληψης που επιχείρησε να παραδώσει απευθυνόταν στον καπετάνιο του πλοίου.
Το πλήρωμα κατάφερε να περιμαζέψει τον Η. Kemp, ο οποίος όμως παρά τις πρώτες βοήθειες που του δόθηκαν δηλώθηκε νεκρός.
Ο λόγος για την σύλληψη που επιχειρήθηκε παραμένει άγνωστος σύμφωνα με την SAMSA. Το πλοίο έχει μεταφερθεί στο Port Elisabeth και έχει ξεκινήσει σχετική έρευνα από την SAPS (Εθνική Αστυνομία της Νότιας Αφρικής) και την SAMSA.
Σύμφωνα με τα δεδομένα της VesselsValue το Supramax φορτηγό χύδην είναι κατασκευής του 2008 και ιδιοκτήτης του είναι η εταιρία Seacrest Shipping με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο.