Ασφάλεια Ναυσιπλοΐας στο Αιγαίο

asfaleia_nausiploias_sto_aigaio_

ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΝΑΥΣΙΠΛΟΪΑΣ ΣΤΟ ΑΙΓΑΙΟ

(SOLAS Chapter V, Safety of Navigation)
ΚΕΦΑΛΑΙΟ V, ΤΗΣ ΔΙΕΘΝΟΥΣ ΣΥΜΒΑΣΗΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ
ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ

Μετά την σύγκρουση των “BARU SATU” και “KATHERINE” την 4/7/2013, μετά την ρύπανση της Βόρειας ακτής της Μυκόνου, εξ αιτίας της προσάραξης του “YUSUF CEPNIOGLOU” την 8/3/2014, ακόμα ένα ναυτικό ατύχημα στο Αιγαίο, αυτό των “ANGEL ALIA” και “AMELAND”, υπενθυμίζει στους κυβερνώντες, ότι η συμμόρφωση με την ΔΙΕΘΝΗ ΣΥΜΒΑΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΗΣ ΑΝΘΡΩΠΙΝΗΣ ΖΩΗΣ ΣΤΗ ΘΑΛΑΣΣΑ είναι υποχρεωτική !

Έτυχε αυτά τα πέντε πλοία να είναι φορτηγά και ρύπανση υπήρξε μόνο από το “YUSUF CEPNIOGLOU”.

Τι θα γινόταν αν επρόκειτο για Tankers ;

Οι υπεύθυνοι, ας ταξιδέψουν με ένα πλοίο στη Μεσόγειο, στο πέρασμα του Γιβραλτάρ, στις ακτές της Ισπανίας, Πορτογαλίας, Γαλλίας, στη θάλασσα της Μάγχης και στις ακτές της Δυτικής και Βόρειας Ευρώπης, για να δουν πώς λειτουργεί το σύστημα στις πολιτισμένες χώρες σύμφωνα με τους κανονισμούς, 10-Ships’ Routeing, 11-Ship Reporting Systems, 12-Vessel Traffic Services, του Κεφαλαίου V της Διεθνούς Σύμβασης για την Ασφάλεια της Ανθρώπινης Ζωής στη Θάλασσα.

Ας ταξιδέψουν στα Δαρδανέλλια και στον Βόσπορο, για να δουν πώς έχουν οργανωθεί οι εξ ανατολών γείτονές μας.

Είναι αυτονόητο ότι τα ναυτικά ατυχήματα/δυστυχήματα, που συμβαίνουν στο Αιγαίο πρέπει να μηδενιστούν !

Capt. Ν. Πλακάς