Τελικά μπορεί να αποδειχθεί «πολύ θερμός» αυτός ο μήνας για το σύνολο των θεμάτων που αφορούν στα ελληνικά λιμάνια αλλά και για τα ζητήματα που σχετίζονται με τους σχεδιασμούς της κυβέρνησης για αυτά, ελέω μνημονίων.
Με βάση τα μέχρι τώρα γνωστά στοιχεία μέσα στο μήνα θα πρέπει να έχει αποκρυσταλλωθεί η «μέθοδος» που θα ακολουθηθεί σε κάθε περίπτωση και να τεθεί προς έγκριση από τους συναρμόδιους υπουργούς.
Όπως αναφέρει το theseanation, αν όλα «τρέξουν» εντός χρονοδιαγραμμάτων τότε οι διαδικασίες, όπως υπολογίζουν κύκλοι των χρηστών των λιμενικών εγκαταστάσεων θα αρχίσουν περί τα τέλη Μαρτίου αρχές Απριλίου αν δεν υπάρξει κάποια νέα ανατροπή στο οικονομικό και πολιτικό σκηνικό.
Οι χρήστες πάντως πέραν τούτου έχουν εστιάσει και στον Πειραιά καθώς εναπομένουν δύο εβδομάδες στις αρμόδιες υπηρεσίες του ΟΣΕ να καλύψει τις τεχνικές και άλλες ελλείψεις της σιδηροδρομικής σύνδεσης Πειραιά- Θριάσιο καθώς στα τέλη του μήνα θα αρχίσει να «τρέχει» η μεγάλη συμφωνία της COSCO-HP.
Η ενεργοποίηση της εν λόγω συμφωνίας έχει προσλάβει ιδιαίτερες διαστάσεις καθώς το οποιοδήποτε πρόβλημα θα τρώσει το κύρος της χώρας ως προς το θέμα της προσέλκυσης επενδύσεων και δη σε ένα τομέα όπου οι μεγάλοι «παγκόσμιου παίκτες» επανατοποθετούνται λόγω Βαλκανίων και Μ. Θάλασσας.
zougla.gr