ΠΕΜΕΝ: Δελτίο τύπου-καταγγελία για το Ε/Γ- Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α»

Σε δελτίο τύπου-καταγγελία προχώρησε η ΠΕΜΕΝ, με θέμα τους απλήρωτους ναυτεργάτες του Ε/Γ- Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α» που βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας.

Το δελτίο τύπου στάλθηκε Προς Υπουργείο Ναυτιλίας & Αιγαίου /Διεύθυνση Ναυτικής Εργασίας, Κεντρικό Λιμεναρχείο Ραφήνας, Ναυτιλιακή Εταιρεία FLANMARE SHIPPING και κοινοποιήθηκε στη Πανελλήνια Ναυτική Ομοσπονδία και στα MME.

ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ – ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

Παρά την καταγγελία μας για τους απλήρωτους ναυτεργάτες του Ε/Γ- Ο/Γ «ΠΗΝΕΛΟΠΗ Α» που βρίσκονται σε επίσχεση εργασίας, η εταιρεία «FLANMARE SHIPPING» διατηρεί και εγκαταλελειμμένους τους ναυτεργάτες από την Παρασκευή 27 Σεπτέμβρη 2013.

Το πλοίο δεν λειτουργεί με ιδία μέσα λόγων έλλειψης πετρελαίου με αποτέλεσμα την έλλειψη φαγητού, τον κίνδυνο της ασφάλειας στην ενδιαίτηση και στην ασφαλή προστασία του πλοίου και της λιμενικής εγκατάστασης.

Απαιτούμε την παρέμβαση των υπηρεσιών του Υπουργείου Ναυτιλίας & Αιγαίου για την άμεση επαναλειτουργία του πλοίου με παροχή πετρελαίου, νερού για την ασφαλή ενδιαίτηση και διαμονή των μελών του πληρώματος, καθώς και την καταβολή των δεδουλευμένων αποδοχών τους.
Επίσης συνεχίζονται οι απολύσεις στο Ε/Γ- Ο/Γ πλοίο «HELLENIC SPIRIT» της Ναυτιλιακής Εταιρείας ΑΝΕΚ LINES με βάση τις Υπουργικές Αποφάσεις για τα υπό ελληνική σημαία πλοία στη γραμμή Πάτρα – Ιταλία.

Επιβάλλεται η άμεση σύγκλιση της Εκτελεστικής Επιτροπής της ΠΝΟ για τον καθορισμό πολύμορφων αγωνιστικών κινητοποιήσεων για την υπεράσπιση των δικαιωμάτων των ναυτεργατών.

ΟΙ ΔΙΟΙΚΗΣΕΙΣ ΤΩΝ ΕΝΩΣΕΩΝ

• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΜΗΧΑΝΙΚΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ
• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΝΩΣΗ ΚΑΤΩΤΕΡΩΝ ΠΛΗΡΩΜΑΤΩΝ ΜΗΧΑΝΗΣ Ε.Ν. «Ο ΣΤΕΦΕΝΣΩΝ»
• ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΑ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΚΗ ΕΝΩΣΗ ΜΑΓΕΙΡΩΝ ΕΜΠΟΡΙΚΟΥ ΝΑΥΤΙΚΟΥ

e-Nautilia.gr

Μετά από δύο πλειστηριασμούς το δεξαμενόπλοιο «φάντασμα» περιμένει το νέο του ιδιοκτήτη

Το δεξαμενόπλοιο MT Pavit το οποίο το οδηγήθηκε από τις αρχές στην παραλία Juhu τον Ιούλιο του 2011, έχει τεθεί σε πλειστηριασμό δύο φορές τους τελευταίους 6 μήνες, χωρίς όμως κάποιος να βρεθεί να το αγοράσει. Αυτό έχει οδηγήσει το συμβούλιο για ναυτιλιακά θέματα Maharashtra Maritime την εκ νέου προσπάθεια για εύρεση αγοραστή. Στης 18 Ιανουαρίου νέα προκήρυξη δημοπρασίας δημοσιεύτηκε σε επιλεγμένες εφημερίδες.

Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου ναυτιλίας, το πλοίο τέθηκε για πρώτη φορά σε πλειστηριασμό πριν 6 μήνες. Στέλεχος του υπουργείου δήλωσε ότι «είναι ιδανική περίπτωση για έμπορους που ασχολούνται με την πώληση πλοίων τα όποια τα διαλάνε και πουλάνε τα κομμάτια και τα εξαρτήματα αυτών, συνεπώς είναι μεγάλη ευκαιρία ώστε να αποκομίσουν μεγάλα κέρδη».

Πηγές του υπουργείου αναφέρουν ότι ο λόγος που δεν έχει πωληθεί το πλοίο είναι η τιμή του η οποία είναι παραπάνω από την πραγματική αξία του.

Το πλοίο είναι αγκυροβολημένο στο λιμάνι Dabhol port στο Ratnagiri. Σ΄θμφωνα με δηλώσεις, το δεξαμενόπλοιο εισήλθε κρυφά στα ύδατα του ινδικού τον Ιούλιο του 2011 και τα 13 μέλη του πληρώματος του το εγκατέλειψαν λόγο προβλημάτων που αντιμετώπισαν στις ακτές του Ομάν.

Το πλοίο, του οποίου η πορεία παραμένει ακόμα ασαφής στις αρχές, οδηγήθηκε στην παραλία Juhu και από τότε δεν εμφανίστηκαν καθόλου οι ιδιοκτήτες ώστε να το αναζητήσουν.