Ενδιαφέρον για αγορές φορτηγών πλοίων

Του Μηνά Τσαμόπουλου

Η σταθεροποίηση της ναυλαγοράς πάνω από τις 2.000 είχε ως αποτέλεσμα να κλείσουν συμφωνίες για κάποιες αγοραπωλησίες κυρίως σε φορτηγά πλοία.

Πιο συγκεκριμένα, στα πλοία ξηρού φορτίου γίνανε οι ακόλουθες πράξεις:

– Στα Capes, το ‘JK PIONEER’ 179.134 DWT (2013 – Hyundai H.I) αγοράστηκε από την Dianna Shipping πάνω από τα 52 εκ. δολάρια με υπόλοιπο charter έως τα τέλη Μαρτίου του 2014 στα 11.000 δολάρια την ημέρα, το ‘CAPE CHALLENGER’ 180.730 DWT (2013 – JMU) έκλεισε περίπου στα 51 εκατ. δολάρια και το ‘YANGTZE MARVEL’ 170.974 (1999 – IHI) πουλήθηκε στη Sinokor στα 17 εκατ. δολάρια.

Στα Kamsarmax και στα Panamax, το ‘JIM PACIFIC’ 82.000 DWT (2003 – Jiangsu Hantong) πουλήθηκε στα 26,5 εκατ. δολάρια, το ‘BK ALICE’ 81.970 DWT (1997 – Jiangsu Eastern) αγοράστηκε από Έλληνες στα 23 εκατ. δολάρια και το ‘ORIENTAL SUN’ 72.651 DWT (1998 – Sasebo H.I) αγοράστηκε από Έλληνες στα 10,8 εκατ. δολάρια.

Στα Supramax, το ‘DARYA SHAKTI’ 56.050 DWT (2004 – Mitsui) πουλήθηκε στην Sinotrans στα 18,2 εκατ. δολάρια.

– Στα Handysize, το ‘BENETE BAY’ 28.342 DWT (2008 – Simanami) πουλήθηκε σε Έλληνες περίπου στα 17 εκατ. δολάρια και το ‘IKAN TAMBAK’ 18.909 DWT (2007 – Yamanishi Zosen) πουλήθηκε στα 9,3 εκατ. δολάρια.

Στον τομέα των tankers έγιναν οι κάτωθι πράξεις:

– Στα VLCC, το ‘BW LUNA’ 298.562 DWT (2003 – Daewoo) πουλήθηκε στα 36 εκατ. δολάρια.

newmoney.gr