Η συνεχής πτώση της ναυλαγοράς δημιουργεί ευκαιρίες για επενδύσεις στη ναυτιλιακή βιομηχανία τόσο στην αγορά των μεταχειρισμένων όσο και στις ναυπηγήσεις καθώς οι τιμές και των δύο θεωρούνται αρκετά ελκυστικές.
Όμως η προβληματική χρηματοδότηση συνεχίζει να βραχυκυκλώνει την αγορά.
Σύμφωνα με την Wallem Shipmanagement η οποία διαχειρίζεται πάνω από 400 πλοία, η ναυτιλιακή χρηματοδότηση αναμένεται να είναι αρκετά μειωμένη, αλλά ταυτόχρονα θα σκληρύνει περεταίρω η στάση των τραπεζών προχωρώντας σε ανάκτηση κυριότητας (Repossession) πλοίων από δάνεια τα οποία δεν μπορούν να εξυπηρετηθούν.
Στη παρούσα φάση η εταιρία έχει αναλάβει να διαχειριστεί 21 πλοία που έχουν ανακτηθεί από τράπεζες.
« Ο λόγος που οι τράπεζες προτιμούν να ανακτήσουν οι ίδιες την κυριότητα των πλοίων και να τα δώσουν για διαχείριση σε τρίτους μέχρι οι αξίες τους να ανέβουν ώστε να τα βγάλουν στην αγορά προς πώληση, είναι ότι αν ακολουθηθεί η διαδικασία της κατάσχεσης μέσω της δικαστικής οδού (Admiralty Courts) τότε το πλοίο θα βγει σε πλειστηριασμό σε χαμηλότερη τιμή από αυτή της αγοράς και η τράπεζα δεν θα αποπληρωθεί για όλο το ποσό του υπολειπομένου δανείου» επισημαίνει ο ναυλομεσιτικός οίκος G.Moundreas SA.
newmoney.gr