Με το ένα πόδι στα Δωδεκάνησα βρίσκεται η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου, εντείνοντας τον ανταγωνισμό με την Blue Star Ferries, καθώς το Νομικό Συμβούλιο του Κράτους, με ψήφους 6-3, απεφάνθη ότι η θυγατρική της, C Link Ferries μπορεί να συμμετάσχει στους διαγωνισμούς για τις άγονες γραμμές.
Μετά τη γνωμοδότηση αυτή, η Επιτροπή για το διαγωνισμό του υπουργείου Ναυτιλίας και Αιγαίου, αρμόδια για τις άγονες γραμμές, πήρε το «πράσινο φως» και ανακήρυξε, χθες, μειοδότη τη C Link τόσο για τις γραμμές των Δωδεκανήσων όσο και της Ικαρίας – Σάμου. Επίσης, μειοδότης ανεδείχθη και η εταιρεία ΛΑΝΕ στη γραμμή Κυθήρων – Αντικυθήρων.
Απόρριψη προσφορών
Επισημαίνεται ότι στο σχετικό διαγωνισμό οι προσφορές της C Link για Δωδεκάνησα και Ικαρία – Σάμο είχαν απορριφθεί από την Επιτροπή, γιατί η εταιρεία έχει καταθέσει αίτηση, «σύμφωνα με τα άρθρα 99 επ. του Ν. 3588/2007 και συγκεκριμένα σύμφωνα με το άρθρο 103 παρ. 2 του νόμου αυτού, στο Πολυμελές Πρωτοδικείο Μυτιλήνης» όπως αναφερόταν στο σκεπτικό της επιτροπής.
Επίσης, η ίδια επιτροπή είχε απορρίψει και τις προσφορές της Blue Star Ferries, με «καινοφανείς και άκρως πρωτότυπους τυπικούς λόγους», όπως υποστήριξε τότε η εταιρεία σε σχετική ανακοίνωσή της.
Κατά των απορρίψεων κατέθεσαν ενστάσεις τόσο η C Link όσο και η Blue Star Ferries. Η δεύτερη κατέθεσε ένσταση και «υπέρ» της απόρριψης της προσφοράς της C Link Ferries, υποστηρίζοντας ότι η εταιρεία κακώς συμμετέχει στο διαγωνισμό, αφού έχει εμπλακεί στο Πτωχευτικό Δίκαιο (άρθρο 99, νόμος v. 3588/2007) με αίτηση που έχει καταθέσει στο δικαστήρια της Μυτιλήνης μαζί με τη μητρική της, Νel Lines.