Capesize της Ceres σε χρονοναύλωση καθώς η αγορά spot εξασθενεί

red_sage

Η ναυτιλιακή εταιρία Ceres Shipping του Π. Λιβανού έκλεισε ένα από τα capesize πλοία της μεταφοράς φορτίου χύδην για χρονοναύλωση 8 μηνών, σύμφωνα με στοιχεία του Baltic Exhange.

Την Παρασκευή η Phaethon ναύλωσε το Red Sage (182.443 dwt, κατασκευής 2015) σε τιμή 10.500$ ημερησίως. Το πλοίο παραθόδηκε στον ναυλωτή του το Σάββατο στο Yantai της Κίνας.

Παράλληλα στην αγορά σποτ, ο δείκτης Baltic Cape ήταν ο μόνος τομέας της μεταφοράς χύδην φορτίου που σημείωσε άνοδο χτες, ενώ οι μικρότερες μεταφορές είχαν ελαφρά μείωση.

Ο δείκτης Baltic Dry έπεσε στο 796 από το 804, το οποίο ήταν το υψηλότερο σημείο του από τα μέσα Οκτωβρίου 2015 κι έπειτα.

Οι τιμές spot για capesize στο Baltic έπεσαν ελαφρώς για όλες τις διαδρομές εκτός από τα έμφορτα ταξίδια επιστροφής και τα ταξίδια από το Richards Bay προς το Rotterdam (C4) και το Fangcheng (C15).

Η διαδρομή C4 χτες εκτιμήθηκε 0,02$ υψηλότερα από την Δευτέρα, φτάνοντας τα 5,545$ ανά τόνο. Παρομοίως, η διαδρομή C15 προς την Κίνα αυξήθηκε κατά 0,006$ φτάνοντας στα 7,779$ ανά τόνο.

Κατά τη χθεσινή μέρα μόλις τρία capesize έκλεισαν συμφωνίες ναύλωσης – χαμηλότερος αριθμός ναυλώσεων cape κατά τις τελευταίες βδομάδες.

Όλες οι χθεσινές ναυλώσεις capesize πραγματοποιήθηκαν από την Rio Tinto για τη μεταφορά σιδηρομεταλλευμάτων από το Dampier της δυτικής Αυστραλίας προς το Qingdao της Κίνας.