Costa Concordia: Περισσότερες αποβάθρες για να ορθοποδήσει[vid]

costa_concordia_nauagio_

Το κύτος του Costa Concordia πρέπει να σταθεροποιηθεί και για τον λόγο αυτό περισσότερες πλωτές αποβάθρες είναι στο δρόμο για το σημείο του ναυαγίου. Το βυθισμένο κρουαζιερόπλοιο χρειάζεται την υποστήριξη των πλωτών αποβάθρων που έχουν φύγει από το λιμάνι του Λιβόρνο και θα αποσταλούν στο λιμάνι της Carrara, μέχρι την παράδοσή τους στο νησί της Giglio (σημείο του ναυαγίου).

Χθες, στο λιμάνι του Λιβόρνο άρχισε το πρώτο στάδιο του σχεδίου για τη μεταφορά των πλωτών αποβάθρων, με τις πρώτες δυο ρυμουλκούμενες αποβάθρες και τους πιλότους να κατευθύνονται προς το Carrara. Αν ο καιρός είναι καλός σήμερα, η λειτουργία θα συνεχιστεί με την προγραμματισμένη μεταφορά και των άλλων αποβάθρων. Το έργο της ρυμούλκησης σε όρθια θέση (parbuckling) έχει προγραμματιστεί να ολοκληρωθεί μέχρι το τέλος του τρέχοντος μηνός.

costa_concordia_ costa_concordia__

Υπάρχουν 17 αποβάθρες από χάλυβα κατασκευασμένες από την Fincantieri (ιταλική ναυπηγική εταιρεία με έδρα την Τεργέστη) που περιμένουν στο λιμάνι του Λιβόρνο. 15 αποβάθρες χρησιμοποιήθηκαν ήδη στα προηγούμενα στάδια του έργου ανέλκυσης, ενώ 13 είναι ο αριθμός αυτών που έχουν προγραμματιστεί να προστεθούν στη δεξιά πλευρά του κύτους του Costa Concordia , έτσι ώστε να μπορέσει να επιπλεύσει το πλοίο.

Όταν η ρυμούλκηση σε όρθια θέση ολοκληρωθεί, η επιχείρηση της απομάκρυνσης του ναυαγίου θα βρίσκεται στο τελικό στάδιο. Τα επόμενα βήματα είναι η σταθεροποίηση του πλοίου, οι προετοιμασίες για την απομάκρυνση, να προστεθούν γιγαντιαίες αποβάθρες και στις δύο πλευρές και το 114.000 τόνων Costa Concordia θα μπορεί επιτέλους να επιπλεύσει από το βυθό της θαλάσσιας πλατφόρμα όπου προς το παρόν αναπαύεται. Τέλος, το πλοίο αναμένεται να ρυμουλκηθεί σε ένα λιμάνι και να διαλυθεί για παλιοσίδερα.