Τα πρώτα κινούμενα με φυσικό αέριο κοντέινερσιπ στον κόσμο αποσπούν την εθνική προσοχή στις ΗΠΑ, όντας στο επίκεντρο της καινούριας διαφημιστικής καμπάνιας “Think About It” (Σκεφτείτε το) που χρηματοδοτείται από την Αμερικάνικη Συμμαχία Φυσικού Αερίου (America’s Natural Gas Alliance-ANGA).
Η διαφήμιση, η οποία ξεκίνησε σήμερα, αναδεικνύει τα νέα κοντεινερσιπ υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) της TOTE Maritime. Τα πλοία έχουν λάβει επαίνους εντός του ναυτιλιακού κλάδου, δεδομένου ότι η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ξεκινά την κατασκευή τους τον Δεκέμβριο του 2012, αλλά η καμπάνια της ANGA αναμένεται να κάνει γνωστό το σχέδιο σε εθνικό επίπεδο, εφιστώντας την προσοχή στην καινοτομία και την περιβαλλοντική ευθύνη της αμερικάνικης ναυτιλίας.
“Η ΤΟΤΕ Maritime είναι η πρώτη ναυτιλιακή εταιρεία των ΗΠΑ που ανακοινώνει τη μετατροπή του στόλου της σε κινούμενο από φυσικό αέριο”, σημείωσε ο Anthony Chiarello, πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της ΤΟΤΕ, μητρικής εταιρείας της ΤΟΤΕ Maritime. “Η στροφή προς το φυσικό αέριο θα μειώσει σημαντικά τις εκπομπές μας, βελτιώνοντας την ποιότητα του αέρα για τους εργαζομένους μας και τις κοινότητες που υπηρετούμε”.
Η κατασκευή του πρώτου από τα δύο νέα κατηγορίας Marlin πλοίων πλησιάζει στην ολοκλήρωσή της στο ναυπηγείου της General Dynamics NASSCO στο Σαν Ντιέγκο της Καλιφόρνια. Το πρώτο πλοίο θα τεθεί σε υπηρεσία μεταξύ του Τζάκσονβιλ της Φλόριντα και του Σαν Χουάν του Πουέρτο Ρίκο αργότερα μέσα σ’ αυτό το έτος ως το πιο προηγμένο, φιλικό προς το περιβάλλον σκάφος του είδους του. Το δεύτερο πλοίο θα τεθεί σε υπηρεσία στις αρχές του 2016.
“Είμαστε ενθουσιασμένοι που τονίζουμε την πρωτοποριακή θέση της ΤΟΤΕ Maritime στην χρήση φυσικού αερίου για την τροφοδοσία των πιο σύγχρονων κοντέινερσιπ της”, δήλωσε ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της ANGA Marty Durbin. “Αυτό το καινοτόμο πλοίο σηματοδοτεί ένα σημαντικό ορόσημο στην αυξανόμενη χρήση του φυσικού αερίου για τη θαλάσσια μεταφορά, που εκκινείται από την αφθονία του φυσικού αερίου και τα σαφή περιβαλλοντικά οφέλη του”.
Η ΤΟΤΕ έχει επίσης σχέδια για τη μετατροπή δύο από τα υπαρχόντων πλοίων της, που εξυπηρετούν το Άνκορατζ της Αλάσκα από το λιμάνι της Τακόμα στο Wash., σε LNG από το 2017. Σε αμφότερες τις αγορές, η χρήση του φυσικού αερίου θα μειώσει σημαντικά τα αιωρούμενα σωματίδια και το διοξείδιο του άνθρακα, μαζί με το οξείδιο του θείου και το οξείδιο του αζώτου.
Ο Mark Tabbutt, πρόεδρος της με έδρα το Σιάτλ Saltchuk, ιδιοκτήτριας εταιρείας της ΤΟΤΕ, σχολίασε, “Είμαστε υπερήφανοι γι την ΤΟΤΕ και το έργο που έχει κάνει για την προώθηση του υγροποιημένου φυσικού αερίου ως εναλλακτικού θαλάσσιου καυσίμου. Είναι τιμή και προνόμιο να μεταδίδουμε αυτή την ιστορία σε εθνική κλίμακα”
Η διαφημιστική καμπάνια της ANGA αναδεικνύει τις επενδύσεις και την πρωτοποριακή θέση της ΤΟΤΕ και της Saltchuk στις καθαρές ενεργειακές λύσεις. Οι τηλεοπτικές και ραδιοφωνικές διαφημίσεις θα μεταδοθούν σήμερα στα εθνικά και σε άλλα δίκτυα.