Την πώληση για scrapping ενός φορτηγού πλοίου ηλικίας μόλις 10 ετών αποφάσισε η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία Diana Containerships, κίνηση που θα τις αποφέρει 6,69 εκατ. δολάρια.
Πιο συγκεκριμένα η εταιρεία, συμφερόντων Σ. Παληού υπέγραψε συμφωνία πώλησης για διάλυση του χωρητικότητας 4.932-teu Panamax πλοίου Angeles (προηγούμενο όνομα YM Los Angeles). Το πλοίο αναμένεται να παραδοθεί σε έναν ανώνυμο αγοραστή από τα μέσα Νοεμβρίου του 2016 και η τιμή του scrap θα κυμανθεί στα 300 δολάρια/ldt, μια τιμή που θεωρείται σε σχέση με τα τρέχοντα επίπεδα της αγοράς
Το Angeles κατασκευάστηκε το 2006 από την Ιαπωνική ναυπηγική Koyo Dockyard και διαθέτει μήκος 294 μέτρα και πλάτος 32,2 μέτρα. Η Diana Containerships το είχε εξαγοράσει τον Μάρτιο του 2015 για 21,5 εκατ. δολάρια.
Μετά την ολοκλήρωση της προαναφερθείσας πώλησης, ο στόλος της Diana Containerships θα αποτελείται από 12 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, από τα οποία 6 είναι Post-Panamaxes και 6 Panamaxes. Σύμφωνα με τα στοιχεία που παρέχονται από την πλατφόρμα VesselsValue, η αξία αγοράς του επί του παρόντος στόλου της εταιρείας ανέρχεται σε 113,45 εκατ. δολάρια.
Σημειώνεται, ότι δεν είναι λίγοι οι Έλληνες εφοπλιστές που προτιμούν τη διάλυση παλιών ή όχι και τόσο παλιών πλοίων για να αντιμετωπίσουν τις συνέπειες που έχει προκαλέσει η υπερπροσφορά τονάζ στις αγορές. Πριν από λίγες μέρες, η Box Ships, συμφερόντων Μ. Μποδούρογλου, πούλησε για scrap το χωρητικότητας 4.546-teu και κατασκευής 2006 panamax πλοίο Box Queen στο Χονγκ Κονγκ, έναντι 6,5 εκατ. δολαρίων. Αλλά και στην αγορά ξηρού χύδην, η συμφερόντων Θ. Σάμιου Samios Shipping πούλησε για scrap στο Μπαγκλαντές το χωρητικότητας 71.000-dwt και κατασκευής 1996 panamax φορτηγό πλοίο Agia Markella, έναντι 3 εκατ. δολαρίων.
Διαβάστε επίσης: Ακύρωση παραγγελίας πλοίου από την Diana Shipping