Διπλό μισθό θα λάβουν τα πληρώματα των πλοίων που θα πλεύσουν στην Ερυθρά Θάλασσα

Διπλό μισθό θα λάβουν τα πληρώματα των πλοίων που συνδέονται με το Ηνωμένο Βασίλειο και τις Ηνωμένες Πολιτείες, και τα οποία θα διασχίσουν την Ερυθρά θάλασσα, ενώ θα έχουν την επιλογή να ξεμπαρκάρουν πριν το πλοίο βρεθεί σε αυτή την επικίνδυνη περιοχή.

Το συνδικάτο Nautilus International με έδρα το Ηνωμένο Βασίλειο χαιρέτισε την συμφωνία για την προστασία των ναυτικών στην Ερυθρά Θάλασσα.

Σύμφωνα με την ένωση, η επιτροπή πολεμικής περιοχής επιχειρήσεων (WOAC) συμφώνησε να επεκτείνει τις υπάρχουσες συστάσεις της για να καλύψει πλοία που συνδέονται με το Ηνωμένο Βασίλειο και τις ΗΠΑ, καθώς προηγουμένως οι συστάσεις κάλυπταν μόνο πλοία που συνδέονταν με το Ισραήλ.

Η συμφωνία επιτρέπει στους ναυτικούς αυτών των πλοίων να αποβιβαστούν σε κάποιο ασφαλές λιμάνι πριν βρεθούν σε αυτή την περιοχή υψηλού κινδύνου ή να λαμβάνουν διπλάσια αμοιβή για κάθε ημέρα που το πλοίο βρίσκεται σε αυτή την περιοχή.

Οι ενημερωμένες συστάσεις τέθηκαν σε ισχύ από τις 19 Ιανουαρίου 2024.

Η επιτροπή συμφώνησε με τις συστάσεις λαμβάνοντας υπόψη την αυξημένη απειλή από τους αντάρτες Χούτι, οι οποίοι δήλωσαν ότι όλα τα βρετανικά και αμερικανικά πλοία είναι στόχοι, αφού το Ηνωμένο Βασίλειο και οι ΗΠΑ εξαπέλυσαν στοχευμένες επιθέσεις στην Υεμένη, με σκοπό να προστατέψουν την ελευθερία της ναυσιπλοΐας των εμπορικών πλοίων.

Ο David Appleton, επικεφαλής επαγγελματικών και τεχνικών υπηρεσιών της Nautilus International, δήλωσε: «Αυτή είναι μια ευπρόσδεκτη κίνηση και είμαστε ικανοποιημένοι που επιτεύχθηκε συμφωνία μεταξύ των συνδικάτων, των εργοδοτών και της κυβέρνησης.

«Οι ναυτικοί των εμπορικών πλοίων, όπως όλοι οι εργαζόμενοι, έχουν το δικαίωμα να εκτελούν τις εργασίες τους σε ένα ασφαλές περιβάλλον. Ενώ οι ναυτικοί συχνά εργάζονται σε καταστάσεις υψηλού κινδύνου, πρέπει να ληφθούν όλα τα μέτρα για την προστασία των ζωών αυτών των αμάχων που είναι ζωτικής σημασίας για την εξασφάλιση παγκόσμιων αλυσίδων εφοδιασμού.

«Η ασφάλεια των ναυτικών πρέπει να έχει προτεραιότητα έναντι των εμπορικών συμφερόντων.

«Είναι πλέον επιτακτική ανάγκη οι ναυτιλιακές εταιρείες που διέρχονται από την περιοχή υψηλού κινδύνου να δίνουν στους ναυτικούς κάθε ευκαιρία να αποβιβαστούν ή να διασφαλίσουν ότι αμείβονται σύμφωνα με τις συστάσεις της WOAC».

Διαβάστε ακόμα