Διώρυγα του Σουέζ: Τα κρουαζιερόπλοια και τα πλοία μεταφοράς LNG θα εξαιρεθούν από την αύξηση των τελών διέλευσης

Η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ (SCA) αποφάσισε να αυξήσει τα τέλη διέλευσης για τα πλοία κατά 6% το 2022 σε σύγκριση με το 2021, ξεκινώντας από τον Φεβρουάριο, δήλωσε την Πέμπτη ο πρόεδρος της SCA, Osama Rabea. Ανέφερε ότι τα κρουαζιερόπλοια και τα πλοία μεταφοράς LNG θα εξαιρεθούν από την αύξηση. Τα τέλη θα είναι όπως ήταν το 2021.

Ο Πρόεδρος της SCA επιβεβαίωσε την προθυμία της αρχής να εφαρμόσει μια ευέλικτη αλλά ισορροπημένη στρατηγική μάρκετινγκ και τιμολόγησης – ένα επιτακτικό βήμα προς τα εμπρός, όπως εξηγεί, για την εισαγωγή μηχανισμών για τη διαχείριση των συνεχώς εξελισσόμενων παγκόσμιων οικονομικών παραλλαγών και συνθηκών.

Εξήγησε πώς αυτοί οι μηχανισμοί εξετάζουν την εκτίμηση των τελών διέλευσης όλων των διερχόμενων πλοίων, κάτι που επιτρέπει την παροχή υπηρεσιών ναυσιπλοΐας μέσω του καναλιού σύμφωνα με μια μοντέρνα πολιτική. Οι υπηρεσίες περιλαμβάνουν τη διατήρηση της ηγετικής θέσης του καναλιού καθιστώντας το την ταχύτερη, την συντομότερη και την βέλτιστη επιλογή για τους πελάτες σε σύγκριση με άλλες διαδρομές.

Ο Rabea πρόσθεσε ότι αυτή η απόφαση λαμβάνεται υπό το φως της συνέχειας που δόθηκε στις πρόσφατες μεταβλητές του θαλάσσιου εμπορίου μεταφοράς φυσικού αερίου. Με αυτόν τον τρόπο θα υπάρξει ενοποίηση με την ανάπτυξη ευέλικτων πολιτικών μάρκετινγκ. Επίσης, θα προσφερθεί μεταγενέστερο ποσοστό μείωσης στα πλοία LNG που έχει τροποποιηθεί από 25% σε 15%.

Ο Rabeaa πρόσθεσε επίσης ότι τα τέλη διέλευσης, που οριστικοποιήθηκαν για τα κρουαζιερόπλοια που διέρχονται από τη Διώρυγα του Σουέζ, οφείλονται κυρίως επειδή αυτά τα πλοία επλήγησαν περισσότερο λόγω της πανδημίας σε σύγκριση με άλλα πλοία.

Πρόσφατα, τα έσοδα από τη Διώρυγα του Σουέζ, παρά τις προκλήσεις, γνώρισαν σημαντική αύξηση. Τα στατιστικά στοιχεία για τη πλοήγηση φέτος, από τον Ιανουάριο έως τον Οκτώβριο κατέγραψαν 5,2 δισεκατομμύρια δολάρια. Το 2020, την ίδια περίοδο, καταγράφηκαν 4,6 δισεκατομμύρια δολάρια.

Αυτό δείχνει μια σωρευτική αύξηση 12,4% που εκτιμάται σε 575,1 εκατομμύρια δολάρια. Για την Αίγυπτο, το κανάλι είναι μια από τις κύριες πηγές ροής ξένου συναλλάγματος. Παράγει σχεδόν 5,84 δισεκατομμύρια δολάρια κάθε χρόνο. Το κανάλι χρησιμεύει ως κύριος δρόμος του παγκόσμιου εμπορίου, με το 10% του παγκόσμιου εμπορίου, το 25% του εμπορίου εμπορευματοκιβωτίων και το 100% του θαλάσσιου εμπορίου εμπορευματοκιβωτίων μεταξύ Ασίας και Ευρώπης!

Διαβάστε ακόμα