Η δοκιμή του αερίου του πρώτου πλοίου μεταφοράς LNG που κατασκευάστηκε με σημείο βρασμού (Boil Off Rate – BOR) το 0,08% ανά ημέρα έχει ολοκληρωθεί από την Wilhelmsen Technical Solutions (WTS). Το πλοίο Seishu Maru επί του παρόντος βρίσκεται υπό κατασκευή για την NYK Line στο Mitsubishi Heavy Industries της Ιαπωνίας.
Υπεύθυνη για την παροχή του συστήματος μόνωσης της δεξαμενής φορτίου του πλοίου μεταφοράς LNG ήταν η θυγατρική της WTS, Ti Group.
Ο σχεδιασμός του σκάφους είναι ένα επόμενης γενιάς Sayaendo με τέσσερις σφαιρικές δεξαμενές Moss με συνολική χωρητικότητα 150.000 κυβικών μέτρων. Για την προστασία των δεξαμενών, ένα συνεχές κάλυμμα είναι ενσωματωμένο στο κύτος του σκάφους.
Ο Anstein Sorensen, Διευθύνων Σύμβουλος της Ti Group, σχολίασε: “Η δοκιμή του φυσικού αερίου είναι ένα από τα κρίσιμα τεστ που πρέπει να γίνουν έτσι ώστε το πλοίο να μπορεί να παραδοθεί στον ιδιοκτήτη, διότι αποδεικνύει ότι το σύστημα συγκράτησης του πλοίου, συμπεριλαμβανομένης της μόνωσης, λειτουργεί σωστά.
“Η επιτυχία της δοκιμής μ’ ένα BOR ορισμένο μόλις στο 0,08% αποτελεί ένα ορόσημο για το έργο και θέτει ένα πρότυπο που αντανακλά τη γνώση και την εμπειρία μας σε αυτόν τον τομέα”.
Έχοντας περάσει τις δοκιμές φυσικού αερίου, το Seishu Maru παραδόθηκε στον ιδιοκτήτη του στα τέλη του περασμένου μήνα. Υπάρχουν πέντε ακόμα πλοία μεταφοράς LNG που πρόκειται να παραδοθούν από αυτή τη σειρά.