«Γρηγορότερα Χίος-Ρόδος μέσω Τουρκίας παρά Χίος-Σάμος με το Θεόφιλος»

theofilos_nel_lines_aktoploia_

Ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Σάμου συμμετείχε στο συνέδριο που πραγματοποιήθηκε στη Χίο στις 28 και 29 Ιουνίου. Τα πράγματα όμως δεν ήταν τόσο απλά, αφού έπρεπε να μετακινηθούν με το πλοίο «Θεόφιλος». Όπως μπορείτε να υποψιαστείτε το δρομολόγιο είχε καθυστέρηση. Η αναχώρηση όμως δεν άργησε απλά κάποιες ώρες αλλά μία ολόκληρη ημέρα. Όπως χαρακτηριστικά αναφέρουν «συνάδελφοι από την Ρόδο επέστρεψαν γρηγορότερα στα σπίτια τους, αφού µετακινήθηκαν µέσω Τουρκίας, οδικώς».

Αγανακτισμένα τα μέλη του Συλλόγου με τη Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου για την ταλαιπωρία που υπέστησαν, αλλά και για την απώλεια εισοδήματος, δηλώνουν, ότι θα στραφούν και θα απαιτήσουν µε κάθε νόµιµο µέσο να αποδοθούν ευθύνες κατά παντός υπευθύνου.

Η διαμαρτυρία του Συλλόγου:

«Με αφορµή τη διεξαγωγή του 2ου Αιγαιοπελαγίτικου Οδοντιατρικού Συνεδρίου που έλαβε χώρα στη Χίο την 28η και 29η Ιουνίου, το οποίο συνδιοργάνωσαν οι Οδοντιατρικοί Σύλλογοι Χίου, ∆ωδεκανήσου, Λέσβου και Σάµου, πολλοί συνάδελφοι Σαµιώτες οδοντίατροι µεταβήκαµε στο εν λόγω νησί, προκειµένου να συµµετάσχουµε στην ως άνω επιστηµονική εκδήλωση.

Η επιτυχία του ανωτέρω εγχειρήµατος επισκιάστηκε δυστυχώς από άλλη µια εκδήλωση αντιδεοντολογικής, αντισυµβατικής και παράνοµης συµπεριφοράς της NEL LINES, πλοιοκτήτριας εταιρείας του πλοίου ”Θεόφιλος”.

Πρέπει να επισηµανθεί ότι οι Σαµιώτες συνάδελφοι έπρεπε να κλείσουν τα Ιατρεία τους για τρεις εργάσιµες ηµέρες προκειµένου να συµµετέχουν στην ως άνω διοργάνωση. Έτσι, ενώ η αναχώρηση του πλοίου είχε προγραµµατισθεί για το µεσηµέρι της Τρίτης (15.00), µας γνωστοποιήθηκε η αναβολή του εν λόγω δροµολογίου, γεγονός το οποίο σήµαινε επιπλέον ηµέρες χωρίς δουλειά.

Τελικά το καράβι αναχώρησε από τη Χίο µε προορισµό τη Σάµο την Τετάρτη 02.07.2014 και ώρα 14:30, ήτοιµε 23 ώρες καθυστέρηση. Είναι ενδεικτικό της ταλαιπωρίας και των απαράδεκτων συνθηκών ότι ακόµα και οι συνάδελφοι από την Ρόδο επέστρεψαν γρηγορότερα στα σπίτια τους, αφού µετακινήθηκαν µέσω Τουρκίας, οδικώς µε τα ΙΧ, αφού τόσο η Χίος όσο και η Ρόδος είναι πύλες εισόδου µε τη γείτονα χώρα, ενώ η Σάµος όχι.

Επειδή πλέον έχουµε κουραστεί να είµαστε απλοί θεατές της καθηµερινής υποβάθµισης της επαγγελµατικής και καθηµερινής µας ζωής, υπό την ανοχή-συνενοχή των τοπικών αρχών.

Επειδή ως επιστήµονες και επαγγελµατίες δεν δεχόµαστε να αντιµετωπιζόµαστε ως πολίτες δεύτερης κατηγορίας και να ανεχόµαστε τον εµπαιγµό από την εν λόγω ναυτιλιακή εταιρία, η οποία µεταξύ άλλων υποβαθµίζει και τραυµατίζει την ίδια την εικόνα του νησιού στην υπόλοιπη Ελλάδα και τον κόσµο.

∆ιαµαρτυρόµαστε για την απαράδεκτη ακτοπλοϊκή σύνδεση του νησιού µας και για την πλήρως δυσφηµιστική και εν γένει καταστρεπτική παρουσία της NEL LINES (Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου) στις ακτοπλοϊκές γραµµές του νησιού µας.

Ας µην ξεχνάµε ότι η Λέσβος συνδέεται µε τον Πειραιά µε υπερσύγχρονα καράβια, ήτοι το ‘Αριάδνη’ της Hellenic Seaways και το ‘Πάτµος’ της Blue Star.

Έτσι κάθε Σαµιώτης πρέπει να αναρωτηθεί, γιατί µε δεδοµένο ότι η Λέσβος είναι το κέντρο της Περιφέρειας Βορείου Αιγαίου και καρπώνεται όλα τα οφέλη που απορρέουν από αυτό, ενώ και εµείς ανήκουµε στην περιφέρεια αυτή, δεν µπορεί να βρεθεί µια συµβιβαστική λύση, µε λίγες ώρες επιµηκύνσεις του ταξιδιού των πλοίων αυτών προς Πειραιά, ώστε να συµπεριληφθεί η Σάµος και η Ικαρία στο πρόγραµµά τους;

∆ηλώνουµε ότι τόσο ο Οδοντιατρικός Σύλλογος Σάµου, όσο και ο κάθε συνάδελφος ατοµικά, που βρέθηκε αποκλεισµένος στη Χίο µε αποκλειστική υπαιτιότητα της πλοιοκτήτριας εταιρίας, επιφυλάσσεται να κινηθεί δικαστικά κατά της NEL LINES, αξιώνοντας από τα αρµόδια δικαστήρια αποζηµίωση για τα έξοδα, τα διαφυγόντα κέρδη, καθώς και την ηθική βλάβη που έχουµε υποστεί.

Επίσης δηλώνουµε, ότι θα στραφούµε και θα απαιτήσουµε µε κάθε νόµιµο µέσο να αποδοθούν ευθύνες κατά παντός υπευθύνου, που επιτρέπει (ή ανέχεται) στην ναυτιλιακή αυτή εταιρία να δυσχεραίνει ή/και µαταιώνει τις ανάγκες µετακίνησης χιλιάδων Σαµιωτών και λοιπών πολιτών.

Ευχαριστούµε το πρακτορείο που µας εξέδωσε τα εισιτήρια για την κατανόηση αλλά και την άµεση βοήθεια στα προβλήµατα που δηµιούργησε η εταιρεία».

limniakifoni.gr

Διαβάστε ακόμα