Η εισηγμένη στο χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης Diana Shipping έχει υπογράψει τρεις νέες συμφωνίες χρονοναύλωσης για φορτηγά πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, που αναμένεται να αποφέρει έσοδα τουλάχιστον 21,1 εκατομμυρίων δολαρίων.
Το φορτηγό πλοίο post-panamax Alcmene κατασκευής το 2010, ναυλώθηκε στην SwissMarine της Σιγκαπούρης μεταξύ 22 Δεκεμβρίου 2022 και 5 Μαρτίου 2023, με τιμή 17.100 $ ανά ημέρα. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 24 Νοεμβρίου 2021.
Η εταιρεία ναύλωσε επίσης αυτό τον μήνα δύο ακόμη πλοία στην Cargil. Αφού εξασφάλισε συμφωνία για το kamsarmax Myrsini, κατασκευής 2010, ηCargil έκλεισε συμφωνία για τη ναύλωση του capesize G.P Zafirakis που κατασκευάστηκε το 2014 από τις 3 Δεκεμβρίου 2021 έως την 1η Νοεμβρίου 2022 με 31 Δεκεμβρίου του 2022 με 22.750 $ την ημέρα. Το πλοίο απασχολείται επί του παρόντος από την Koch Shipping, η οποία πληρώνει 13.200 $ την ημέρα.
Επιπλέον, η Cargil θα πληρώνει 18.500 $ την ημέρα για το panamax Ismene κατασκευής 2013 από τις 23 Νοεμβρίου έως τις 15 Δεκεμβρίου του τρέχοντος έτους, με επιλογές παράτασής έως τις 15 Φεβρουαρίου 2023. Το πλοίο θα κερδίζει 2.000 $ περισσότερα την ημέρα σε σύγκριση με προηγούμενη ναύλωση με την Tongli Shipping.
«Οι ναυλώσεις του Alcmene, του G.P Zafirakis και του Ismene αναμένεται να αποφέρουν ακαθάριστα έσοδα περίπου 21,13 εκατομμυρίων δολαρίων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης», ανέφερε σε ανακοίνωσή της η Diana Shipping.