Η Maersk «τρέχει» στην Ρωσία για να πάρει τα 50,000 άδεια της container που βρίσκονται εκεί!

Ο ναυτιλιακός όμιλος Maersk εξακολουθεί να έχει πλοία που καταπλέουν στα ρωσικά λιμάνια για να παραδώσουν κοντέινερ που είχαν προγραμματιστεί πριν από την έναρξη της εισβολής στην Ουκρανία, αλλά και να παραλάβουν περίπου 50.000 κοντέινερ που έχουν αποκλειστεί στη Ρωσία, δήλωσε την Τρίτη ο διευθύνων σύμβουλος Soren Skou.

Η εταιρεία έχει σταματήσει προσωρινά τις νέες ναυλώσεις για μεταφορά κοντέινερ από και προς τη Ρωσία, ως συνέπεια της εισβολής της Ρωσίας στην Ουκρανία.

«Έχουμε περίπου 50.000 από τα κοντέινερ μας στη Ρωσία σήμερα. Τα περισσότερα είναι άδεια, είναι ιδιοκτησία μας», είπε ο Σκου. «Τα χρειαζόμαστε και δεν θέλουμε να τους τα αφήσουμε στη Ρωσία. Για αυτόν τον λόγο, έχουμε ακόμα κάποια δρομολόγια σε λιμάνια στη Ρωσία», είπε.

Η Maersk προσπαθεί επίσης να βγάλει τα εμπορευματοκιβώτια από τη Ρωσία μέσω σιδηροδρόμου, είπε ένας εκπρόσωπος.

Η Maersk είναι απίθανο να μπορέσει να παραδώσει όλα τα εμπορευματοκιβώτια που κρατήθηκαν στη Ρωσία πριν ξεκινήσει η εισβολή στην Ουκρανία, λόγω των σημείων συμφόρησης στα ρωσικά λιμάνια.

Η εταιρεία πέρυσι απέκτησε περίπου το 2,5% των συνολικών εσόδων της από τη Ρωσία. Εκτελεί δρομολόγια μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων προς την Αγία Πετρούπολη και το Καλίνινγκραντ στη Βαλτική Θάλασσα, το Novorossiisk στη Μαύρη Θάλασσα και προς το Βλαδιβοστόκ και το Βοστότσνι στην ανατολική ακτή της Ρωσίας.

Η Maersk, η οποία δραστηριοποιείται στη Ρωσία από το 1992, δήλωσε την περασμένη εβδομάδα ότι θα πουλήσει όλα τα περιουσιακά της στοιχεία στη Ρωσία, συμπεριλαμβανομένου του 30,75% του μεριδίου της στη ρωσική εταιρεία λιμένων Global Ports Investments GLPRq.L, της οποίας οι μέτοχοι περιλαμβάνουν τη ρωσική κρατική πυρηνική εταιρεία Rosatom και τον Ρώσο επιχειρηματία Σεργκέι Σισκάρεφ.

«Η Ρωσία ήταν για πολλά χρόνια μια μεγάλη και σημαντική αγορά για τη Maersk, αλλά φυσικά δεν μπορούμε να συνεχίσουμε να λειτουργούμε κρίσιμες υποδομές στη Ρωσία σαν να μην έχει συμβεί τίποτα», είπε ο Σκου.

«Μπορεί να μην είμαστε σε θέση να επιστρέψουμε στην επιχειρηματική δραστηριότητα στη Ρωσία για πολλά χρόνια ακόμα. Αυτό είναι ένα τίμημα που είμαστε και οι δύο πρόθυμοι να πληρώσουμε».

Διαβάστε ακόμα