Μετά την επιτυχή δοκιμή μη-επανδρωμένων πλοίων η MOL εγκαθιστά λογισμικό ειδοποίησης για την προσάραξη πλοίων

Ο ιαπωνικός ναυτιλιακός γίγαντας Mitsui O.S.K. Η Lines (MOL) σχεδιάζει να ενισχύσει την ασφάλεια του στόλου της με ένα σύστημα παρακολούθησης κινδύνων ναυσιπλοΐας, ικανό να προβλέπει τον κίνδυνο προσάραξης και να ειδοποιεί τις ομάδες στην ακτή.

Μια μέρα μετά την επιτυχή ολοκλήρωση της πρώτης θαλάσσιας δοκιμής στον κόσμο ενός μη επανδρωμένου πλοίου που ολοκλήρωσε ένα ταξίδι από λιμάνι σε λιμάνι, η εταιρεία ανακοίνωσε ότι ο στόλος της, με περισσότερα από 700 πλοία, υιοθέτησε ένα σύστημα λογισμικού για την παρακολούθηση προσάραξης των πλοίων που θα συμβάλει στην ενίσχυση των μέτρων ασφαλείας.

Η λύση που βασίζεται σε cloud έχει τη δυνατότητα να προβλέπει έξυπνα τον κίνδυνο προσάραξης εκ των προτέρων και να ειδοποιεί τις ομάδες της ακτής, παρέχοντάς τους μεγαλύτερη επίγνωση της κατάστασης σε περίπτωση πιθανών κινδύνων.

Το σύστημα θα παρακολουθεί επίσης παράγοντες κινδύνου, όπως ο σχηματισμός έντονων καιρικών συνθηκών στη δεδομένη πορεία ενός πλοίου. Θα μπορεί επίσης να παρακολουθεί τους κινδύνους όταν ένα πλοίο είναι αγκυροβολημένο και προσδεμένο. Η λύση έχει αναπτυχθεί σε συνεργασία με τη NAPA, έναν κορυφαίο πάροχο ναυτιλιακού λογισμικού, υπηρεσιών και ανάλυσης δεδομένων και τον Ιαπωνικό νηογνώμονα NK.

«Πιστεύουμε ότι η σίγουρη διαχείριση των κινδύνων ναυσιπλοΐας είναι η απόλυτη ανάγκη για τις ναυτιλιακές βιομηχανίες και αυτό το σύστημα το κάνει, τόσο αναλύοντας τους κινδύνους προσάραξης όσο και ειδοποιώντας τους. Πιστεύουμε ότι θα βοηθήσει στην αποφυγή της προσάραξης κατά τη διάρκεια ταξιδιών στην θάλασσα», δήλωσε ο Satoshi Fujii, Γενικός Διευθυντής του τμήματος Smart Shipping της MOL.

Το σύστημα δεν απαιτεί εγκατάσταση υλικού επί του πλοίου ή πρόσληψη περισσότερου πληρώματος. Συνδυάζοντας πολλές υπάρχουσες πηγές δεδομένων, όπως δεδομένα θέσης, δεδομένα πλοίου, βάθους θαλάσσης και χάρτες πλοήγησης, δημιουργεί έναν απλό και εύκολο στην εφαρμογή τρόπο μείωσης του κινδύνου προσάραξης.

Η υιοθέτηση του συστήματος έρχεται μια ημέρα αφότου η ναυτιλιακή εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων ολοκλήρωσε την πρώτη θαλάσσια δοκιμή στον κόσμο μη επανδρωμένων πλοίων, γεγονός ορόσημο στο πρόγραμμα της αυτόνομης ναυτιλίας της MOL.

Η δοκιμή ξεκίνησε στο λιμάνι Tsuruga και ολοκληρώθηκε στο λιμάνι Sakai, και αφορούσε δύο διαφορετικούς τύπους πλοίων, ένα παράκτιο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων και ένα παράκτιο ferry.

Διαβάστε ακόμα