Η UASC γιορτάζει το πέρασμα του πιο “πράσινου” μεγα-πλοίου από τη νέα Διώρυγα του Σουεζ

AL_Zubara_Souez
“Το να ξεκινάνε οι εορτασμοί της 40ης επετείου της UASC από τη διώρυγα του Σουέζ είναι απόλυτα λογικό δεδομένης της στρατηγικής θέσης της, που είναι η ταχύτερη θαλάσσια διαδρομή που συνδέει την Ασία με την Ευρώπη. Τα πλοία της UASC διήλθαν από τη διώρυγα του Σουέζ περίπου 295 φορές το προηγούμενο έτος, αντικατοπτρίζοντας την σημασία της για μας. Η λειτουργία του νέου καναλιού βοήθησε να μειωθεί ο χρόνος διέλευσης των πλοίων, το οποίο φυσικά,έχει θετικό αντίκτυπο για την εταιρεία”, δήλωσε ο Basil Al-Zaid, Οικονομικός Διευθυντής της UASC.

“Αυτή η γιορτή θέλει να σηματοδοτήσει τη μακροχρόνια συνεργασία μας με τη διώρυγα του Σουέζ και την Ahli United Bank , η οποία διευκολύνει όχι μόνο το κόστος της διέλευσης μας από το Κανάλι, αλλά έχει επίσης συμβάλει στη χρηματοδότηση του τρέχοντος νέου οικοδομικού προγράμματος της UASC, που περιλαμβάνει 17 νέα πλοία από τα πιο οικονομικά αποδοτικά και φιλικά προς το περιβάλλον παγκοσμίως”.
AL_Zubara_Souez2
Η Ahli United Bank, έχοντας ως στρατηγικό στόχο την ανάπτυξη και οικονομική στήριξη της οικονομίας της περιοχής, δημιούργησε ένα ειδικό τμήμα για τη στήριξη της ναυτιλιακής βιομηχανίας. Η τράπεζα διευκολύνει τις πληρωμές για τις διελεύσεις από το κανάλι, τα λιμενικά έργα και τις θέσεις ελλιμενισμού, ενώ στηρίζει και τη χρηματοδότηση του επενδυτικού σχεδίου για την ανάπτυξη της περιοχής του καναλιού.

Μέχρι σήμερα, η UASC έχει παραλάβει πέντε 18,800 TEU πλοία τέτοιου τύπου: ; Barzan, Al Muraykh, Al Nefud, Al Zubara and Al Dahna αντίστοιχα. Αυτή η σειρά πλοίων θεωρείται η πιο φιλική στο περιβάλλον παγκοσμίως λόγω των εξαιρετικών περιβαλλοντικών διαπιστευτηρίων της και της προηγμένης τεχνολογίας επί των πλοίων.

Με τις πρώτες δοκιμές αυτών των προηγμένων πλοίων το Al Muraykh πέτυχε ένα ρεκόρ φόρτωσης 18.601 TEU τον περασμένο μήνα. Αυτή η άνευ προηγουμένου αποστολή προς τα δυτικά ήταν επίσης η πιο οικολογικά αποδοτική αποστολή της UASC μέχρι σήμερα, αφού η παραγωγή CO2 ανά TEU σε αυτό ταξίδι είναι κατά 60% χαμηλότερη από ένα πλοίο χωρητικότητας 13.500 TEU.