Πέντε μήνες έχουν περάσει από τότε που ξέσπασε η «θύελλα» της κρίσης ανάμεσα σε Ιράκ και Κουρδιστάν για τις εξαγωγές αργού πετρελαίου που πραγματοποιεί το δεύτερο χωρίς την συγκατάθεση της Βαγδάτης και η υπόθεση της μεταφοράς του «μαύρου χρυσού» και με ελληνικά πλοία μεταξύ άλλων, εξακολουθεί να… ταράζει τα νερά της διεθνούς ναυτιλιακής κοινότητας.
Έλληνες εφοπλιστές έχουν βρεθεί εν μέσω των «διασταυρούμενων πυρών» Ερμπίλ και Βαγδάτης με την δεύτερη να δίνει και πολιτικές προεκτάσεις, καθώς θεωρεί πως όσοι συνεργάζονται με το Κουρδιστάν και γίνονται «αποδέκτες» του παράνομου- όπως το χαρακτηρίζει- κουρδικού πετρελαίου, αυτομάτως στρέφονται ενάντια στην επίσημη κυβέρνηση του Ιράκ και δεν αποκλείεται να κινηθεί και νομικά εναντίον τους.
Τον προηγούμενο μήνα, έγινε γνωστό πως η MMS του Γρηγόρη Καλλιμανόπουλου είναι μία από τις εταιρίες που εμπλέκεται στην υπόθεση, καθώς το πλοίο της «United Kalavryta» το οποίο παρέμενε ακινητοποιημένο ως τα μέσα Ιουλίου έξω από το λιμάνι του Τέξας, μετέφερε κουρδικό πετρέλαιο αξίας $100 εκατ.
Διαβάστε περισσότερα εδώ.