Σύμφωνα με πληροφορίες, η ταϊβανέζικη Wan Hai Lines εξαγόρασε έναντι 445,6 εκατ. δολαρίων τέσσερα neo-panamax που είχε παραγγείλει η ελληνική ναυτιλιακή, στην τιμή των 103,5 εκατ. δολαρίων έκαστο, αναφέρει το tradewinds. Με την κίνηση αυτή η Capital Maritime & Trading, εξασφαλίζει κέρδη σχεδόν 32 εκατ. δολαρίων.
Τα χωρητικότητας 13,100 teu πλοία –Hull No 2428, 2429, 2442 και 2443– κατασκευάζονται στο ναυπηγείο Samsung Heavy Industries.
Οι παραγγελίες είχαν πραγματοποιηθεί με τις εταιρείες Chania Container Carriers, Rethymno Container Carriers, Irakleio Container Carriers και Mani Container Carriers, οι οποίες συνδέονται με τη ναυτιλιακή του Έλληνα εφοπλιστή.
Σύμφωνα με την VesselsValue, τα συγκεκριμένα πλοία ανήκουν στην Capital Maritime & Trading και ήταν προγραμματισμένο να παραδοθούν το 2022 και το 2023.
Η εταιρεία του Βαγγέλη Μαρινάκη έχει σε εξέλιξη ναυπηγικό πρόγραμμα συνολικού ύψους 2 δισ. δολαρίων.
Μετά από τη συγκεκριμένη πώληση, έχει υπό κατασκευή έξι ακόμη αντίστοιχα πλοία, που είχε παραγγείλει στο νοτιοκορεάτικο ναυπηγείο Hyundai Heavy Industries, με χρόνο παράδοσης το 2022 και το 2023.
Αρκετές κινήσεις έχει πραγματοποιήσει φέτος η ναυτιλιακή και στην αγορά μεταχειρισμένων containerships. Συγκεκριμένα, εξαγόρασε έξι πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων χωρητικότητας 3,750 teu το καθένα από την Rickmers Reederei, ενώ αντίστοιχα πούλησε τρία containerships μεταφορικής ικανότητας 5,100 teu στην Capital Product Partners, την άλλη εταιρεία του κ. Μαρινάκη, που είναι εισηγμένη στο Χρηματιστήριο της Νέας Υόρκης.
Παράλληλα ο εφοπλιστής ισχυροποιεί τη θέση του και στην αγορά των LNG, με επτά νέα LNG carriers. Ήδη έχει παραλάβει τα δύο εξ αυτών και αναμένει την παράδοση των υπόλοιπων πέντε μέσα στη χρονιά.