Ο Υπεύθυνος του Ερευνητικού Τομέα της Teekay, Nicholas Schneider σημειώνει ότι για το επόμενο έτος ή κάπου εκεί, η ναυτιλιακή αγορά υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG) σε παγκόσμιο επίπεδο θα παραμείνει σε μεγάλο βαθμό σταθερή, καθώς τα νέα πλοία παραδόθηκαν ενώ οι υφιστάμενες εγκαταστάσεις LNG και αυτές που φτιάχνονται προσπαθούν να φτάσουν τα μέγιστα μεγέθη παραγωγής.
Αυτό το έτος, η Schneider παρατηρεί ότι μόνο τρία νέα έργα υγροποίησης θα πραγματοποιηθούν, τα οποία συμπεριλαμβάνουν τις εγκαταστάσεις LNG Παπούα-Νέα Γουινέας, τις εγκαταστάσεις LNG Queensland Curtis και την επέκταση των εγκαταστάσεων LNG του Sonatrach στο Arzew της Αλγερίας.
Εταιρείες όπως η Teekay παρ’ όλα αυτά, που έχουν δρομολογήσει παραγγελίες για νεότευκτα πλοία, καλύπτονται από προκαθορισμένες μακροπρόθεσμες συμβάσεις, ενώ πολλά νεότευκτα άλλων εταιρειών κατασκευάστηκαν με κερδοσκοπική λογική που θα τους φέρει αντιμέτωπους με την οργή της spot αγοράς LNG για το υπόλοιπο του τρέχοντος έτους και μέρος του 2015.
Το 2015, η Schneider επισημαίνει ότι έξι νέα έργα εξαγωγής θα έρθουν στην επιφάνεια, μεταξύ των οποίων τρία μεγάλα έργα στην Αυστραλία, δύο πλοία FLNG (από Shell και Petronas) και μία εγκατάσταση εξαγωγής στην Ινδονησία.
Μετά το 2015, η περαιτέρω επέκταση στην Αυστραλία και οι εξαγωγές από τις ΗΠΑ θα αυξήσουν την παραγωγή LNG και την ανάγκη για πλοία και από τις αρχές του 2015 και το τέλος του 2017, 75 νέα πλοία μεταφοράς LNG θα παραδοθούν στην αγορά, προσθέτει ο Schneider.
Οι τρέχουσες τιμές spot για πλοία μεταφοράς LNG κυμαίνονται στα 60 χιλιάδες δολάρια, σε σύγκριση με τα επίπεδα ρεκόρ του 2012 που βρίσκονταν στα 150 χιλ. ανά ημέρα.