Η αρχή για την ασφάλεια στη θάλασσα της Αυστραλίας απαγόρευσε στο πλοίο «Vega Auriga» την χρήση και την είσοδο σε κάθε λιμάνι της Αυστραλίας, λόγω κακής διαβίωσης των ναυτικών και κατάστασης του πλοίου.
Στο πλοίο, από της 25 Ιουλίου το 2013, έχει απαγορευτεί τρείς φορές ο απόπλους για λόγους που έχουν να κάνουν με την διαβίωση του πληρώματος, την μη καταβολή των μισθών των ναυτικών καθώς και την κακή συντήρηση του πλοίου.
Ο γενικός Διευθυντής της AMSA , Allan Schwartz δήλωσε:
«τα πλοία που εισέρχονται στα λιμάνια της Αυστραλίας θα πρέπει να διασφαλιστεί ότι πληρούν τα ελάχιστα διεθνή πρότυπα. Τα πλοία που δεν πληρούν τα εν λόγο πρότυπα βάζουν σε κίνδυνο τους ναυτικούς, την ασφαλή λειτουργία του πλοίου και το περιβάλλον».
Η AMSA τόνισε ότι η Αυστραλία έχει υπογράψει την διεθνή σύμβαση ναυτικής εργασίας (MLC) του 2006 και είναι υποχρεωμένη να διασφαλίσει την συμμόρφωση όλων των πλοίων που εισέρχονται στα αυστραλιανά λιμάνια.
Δείτε: Κανονισμός για την εφαρμογή απαιτήσεων της Σύμβασης Ναυτικής Εργασίας,
2006 της Διεθνούς Οργάνωσης Εργασίας»
Για να πρόσθεσει ότι:
«Οι ναυτικοί ζούνε μία σκληρή ζωή, η οποία δεν είναι κάτω από τις καλύτερες συνθήκες ενώ μεγάλο χρονικό διάστημα βρίσκονται στη θάλασσα και μακριά από την οικογένεια και τους φίλους τους».
Το πλοίο container «Vega Auriga» διαχειρίζεται η εταιρεία Vega Auriga.
Τέλος να προσθέσουμε ότι η υπηρεσία AMSA τις Αυστραλίας δεν παίζει με τέτοια θέματα και όσοι ναυτικοί πηγαίνουν στα λιμάνια της το γνωρίζουν από πρώτο χέρι…
Τα ωράρια εργασίας των ναυτικών και γελοίοι νόμοι περί ωρών ξεκούρασης