Μαρινάκης: Κοινοπραξία της Capital με την γερμανική Liberty One

Η Capital Ship Management Corp, συμφερόντων Ευ. Μαρινάκη προχώρησε σε κοινοπραξία με την Γερμανική εταιρία Liberty One στοχεύοντας στην Γερμανική αγορά και όχι μόνο. Το όνομα της νέας κοινοπραξίας είναι Capital Liberty Invest.

Η νέα εταιρία θα διερευνήσει τις δυνατότητες ανάπτυξης στον τομέα των εμπορευματοκιβωτίων, με πλοία που κυμαίνονται απο feeder μέχρι Post-Panamax, καθώς και στον τομέα του αργού πετρελαίου, του ξηρού χύδην, των πλοίων πολλαπλών χρήσεων κ.α.

Η εταιρία, που θα επικεντρωθεί κυρίως στη Γερμανική αγορά, ξεκίνησε τις εργασίες της τον τρέχοντα μήνα. Τα γραφεία της είναι έξω απο τα γραφεία της Liberty στο Leer και θα διευθύνεται από τον Διευθύνοντα Σύμβουλο της Liberty, Dietrich Schulz.

Σε σχέση με την σύμπραξη ο D.Schulz δήλωσε πως “θα μας παρέχει την διευρυμένη ικανότητα να προσφέρουμε ένα πλήθος υπηρεσιών στα ενδιαφερόμενα μέρη της Γερμανικής Αγοράς σε διάφορους τομείς”. Δήλωσε μάλιστα “τη δυνατότητα να συνεργαστώ με μία ναυτιλιακή εταιρία με το μέγεθος και τη φήμη της Capital Ship Management Corp., μία εταιρία που έχει ένα μεγάλο κύρος στις παγκόσμιες ναυτιλιακές αγορές”.

Από τη μεριά της Capital, ο Διευθύνων Σύμβουλος Γεράσιμος Βεντούρης δήλωσε κι αυτός ικανοποιημένος με τη συνεργασία: “Έχω σε υψηλή εκτίμηση τον κ. Schulz και την εταιρία του και πιστεύω ότι μέσω της Capital Libery Invest θα είμαστε σε θέση να παρέχουμε ποιοτικές υπηρεσίες διαχείρισης πλοίων και πλατφόρμες συναλλαγών επενδυτικών προϊόντων στη γερμανική αγορά και όχι μόνο” είπε.

Η Capital Ship Management Corp είναι θυγατρική της Capital Maritime & Trading Corp., και διαθέτει 55 πλοία των κλάδων ξηρού φορτίου, μεταφοράς πετρελαίου και μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Η Liberty, με έτος ίδρυσης το 2011, διαθέτει 30 πλοία.

Η εμπορική αυτή κίνηση αναμένεται να προκαλέσει αίσθηση στην αγορά.

Επενδύει σε καινούρια πλοία λόγω των νέων κανόνων για τα καύσιμα

Σημειώνεται ότι ο Ευάγγελος Μαρινάκης, είχε προβλέψει πρόσφατα πως οι νέοι κανόνες για τα καύσιμα πλοίων θα προκαλέσουν μεγάλο πρόβλημα στην παγκόσμια εμπορική ναυτιλία αν αυτή μείνει ως έχει. Πιο συγκεκριμένα αναφερόμενος στο σύνολο των φορτηγών πλοίων το 20% εκ των οποίων είναι άνω των 15 ετών δήλωσε πως “Μέχρι το ένα τέταρτο του σημερινού στόλου θα μπορούσε να διαλυθεί”. “Αυτό θα μπορούσε να έχει αρνητικές επιπτώσεις στο παγκόσμιο εμπόριο”, πρόσθεσε.

Σύμφωνα με το πρακτορείο Bloomberg, ο Ε. Μαρινάκης ανέφερε ότι η εταιρεία του έχει επενδύσει πολύ τους τελευταίους 18 μήνες για να αναβαθμίσει τα 71 πλοία της από πετρελαιοφόρα σε μεταφορικά εμπορευματοκιβωτίων, καθώς οι κανόνες που έχουν σχεδιαστεί για τον καθαρισμό των εκπομπών των πλοίων θα ωφελήσουν πιο σύγχρονα σκάφη ενώ θα έχουν το αντίθετο αποτέλεσμα για τα παλιότερα.