Η ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία Kawasaki Kisen Kaisha (K Line) αναμένει ότι το πρώτο του πλοίο που τροφοδοτείται με ΥΦΑ θα παραδοθεί φέτος καθώς η εταιρεία αυξάνει την εστίαση στη χρήση του ΥΦΑ ως καυσίμου. To πλοίο με καύσιμο LNG άρχισε να χτίζεται στο Tadotsu Shipyard, που ανήκει στην Imabari Shipbuilding Group, τον Ιούλιο του 2020, λίγο μετά την παραλαβή των δεξαμενών LNG.
Το πλοίο 73.800 GT παραγγέλθηκε από την ιαπωνική ναυτιλιακή εταιρεία το 2018 ως μεταφορέας επόμενης γενιάς με μειωμένο περιβαλλοντικό αποτύπωμα. διαθέτει κινητήρα ντίζελ διπλού καυσίμου ME-GI με σύστημα ανακυκλοφορίας καυσαερίων (EGR) για εφαρμογή με NOx Tier III. Οι βοηθητικοί κινητήρες είναι επίσης κινητήρες ντίζελ διπλού καυσίμου που συμμορφώνονται με το NOx Tier III σε λειτουργία αερίου.
Το πλοίο θα ανεφοδιάζεται από το Kaguya, ένα πλοίο ανεφοδιασμού LNG 3.500 cbm, το οποίο ανήκει στην Central LNG Marine Fuel Japan. Η εταιρεία είναι εταιρεία κοινοπραξίας των K Line, JERA, Toyota Tsusho Corporation και Nippon Yusen Kabushiki Kaisha (NYK).
Το Kaguya κατασκευάστηκε από την Kawasaki Heavy Industries και παραδόθηκε τον Σεπτέμβριο του 2020 ως το πρώτο πλοίο ανεφοδιασμού LNG της Ιαπωνίας.
Παράλληλα η K Line εργάζεται επίσης για την πρακτική εφαρμογή του συστήματος Seawing kite, δήλωσε ο Yukikazu Myochin, Πρόεδρος & Διευθύνων Σύμβουλος της K Line. Το σύστημα Seawing μετατρέπει την αιολική ενέργεια σε προωθητική δύναμη με τον ιπτάμενο αετό του, και αναπτύχθηκε από την Airseas, μια θυγατρική της Airbus.
Το σύστημα βασίζεται σε τεχνολογία παραφωλών που έλκει εμπορικά πλοία και μπορεί να μειώσει περισσότερο από το 20% της κατανάλωσης καυσίμου και των εκπομπών CO2, σύμφωνα με τον προγραμματιστή του.
Η K Line και η Airseas υπέγραψαν μια σημαντική συμφωνία το 2019, η οποία ορίζει την εγκατάσταση και την εξυπηρέτηση του συστήματος σε ένα από τα οχήματα της K Line. Η πρώτη εγκατάσταση και εφαρμογή σε πλοίο Capsize, πιθανότατα μεταξύ Ιαπωνίας και Αυστραλίας, έχει προγραμματιστεί για αυτό το έτος, μετά την οποία θα πραγματοποιηθούν δοκιμές επίδειξης, με στόχο να αποδειχθεί ότι μπορεί να επιτευχθεί εξοικονόμηση 20% στην εν λόγω διαδρομή.
Οι δοκιμές θα είναι ένας από τους πιο σημαντικούς παράγοντες για την K Line προτού η εταιρεία δεσμευτεί να εγκαταστήσει τους αυτοματοποιημένους αετούς σε έως και 50 περισσότερα πλοία. «Επιπλέον, η έρευνα για καύσιμα επόμενης γενιάς διεξάγεται επίσης μέσω ενός εταιρικού έργου με στόχο τη μείωση κατά το ήμισυ της συνολικής ποσότητας εκπομπών αερίων θερμοκηπίου όπως στοχεύει το 2050», πρόσθεσε ο Πρόεδρος της K Line.
Πηγή: energia.gr