Navios: “Σπρώχνει” σε θυγατρική της τα 14 πλοία της Rickmers


Ο όμιλος της Navios της Α. Φράγκου σχεδιάζει να μεταφέρει τον αποτελούμενο από 14 containerships στόλο που έχει αποκτήσει από την Rickmers Maritime στην καταχωρημένη στους νήσους Μάρσαλ νέα θυγατρική της Navios Maritime Containers Inc. (NMCI)

Πιο συγκεκριμένα η Navios Maritime Partners αναμένει να πραγματοποιήσει τη μεταφορά επενδύοντας 30 εκατομμύρια δολάρια με αντάλλαγμα μετοχικό μέρισμα 40%, ενώ η Navios Maritime Holdings θα επενδύσει 5 εκατομμύρια δολάρια και θα πάρει το 6,67 του μετοχικού κεφαλαίου της Navios Containers. Όπως αποκαλύφθηκε, οι δύο εταιρείες θα λάβουν επίσης εντάλματα, πενταετούς διάρκειας, τα οποία θα μπορούν να ασκήσουν για επιπλέον 6,8% και 1,7% συμμετοχές στο μετοχικό κεφάλαιο της NMCI.

Η NMCI από την πλευρά της θα εξασφαλίσει έως και 75 εκατομμύρια σε ακαθάριστα έσοδα από την πώληση του μετοχικού της κερφαλαίου στην τιμή διάθεσης των 5 δολαρίων ανά μετοχή. Η παράδοση των πλοίων του στόλου αναμένεται να ξεκινήσει από την επόμενη εβδομάδα (15 Μαΐου 2017) και τα πρώτα που παραδίδονται είναι πέντε πλοία 4.250 TEU. Αυτά τα πλοία απασχολούνται σε ναυλώσεις που λήγουν κλιμακωτά το 2018 και στις αρχές του 2019 με καθαρά ημερήσια ναύλα 26.850 δολαρίων.

“Η εξαγορά εξακολουθεί να υπόκειται σε διάφορους όρους και “δεν μπορεί να παρασχεθεί καμία εγγύηση ότι η εξαγορά θα κλείσει συνολικά ή εν μέρει», ανέφερε σε ανακοίνωση της η Navios Containers, αν και οι εκτιμήσεις θέλουν την συμφωνία να κλείνει στις αρχές του Ιούνη. Επιπλέον, η Navios Containers δήλωσε ότι σκοπεύει να υποβάλει αίτηση για να εγγραφεί στη στη νορβηγική Over The Counter (OTC) αγορά, το ίδιο διάστημα.

Τον Απρίλιο, οι Navios Maritime Partners αποκάλυψε τα σχέδιά της να αποκτήσει ολόκληρο τον στόλο των 14 containerships της Rickmers Maritime έναντι περίπου 113 εκατομμυρίων δολαρίων. Η κίνηση ήρθε μετά την απόφαση της Rickmers Trust Management, διαχειρίστριας εταιρείας της Rickmers Maritime, να τερματίσει τις δραστηριότητές της.

Η μέση ηλικία του στόλου, η οποία αποτελείται από έντεκα χωρητικότητας 4.250 TEU containerships και τρία χωρητικότητας 3.450 TEU πλοία, είναι 9,5 έτη.

Διαβάστε επίσης: Συνεχίζονται οι αγορές capesize από τη Navios