Σχεδόν δύο χρόνια μετά το πιο διάσημο ναυτικό ατύχημα του αιώνα και οι δικαστικές υποθέσεις συνεχίζουν να στροβιλίζονται γύρω από την προσάραξη του Ever Given και το μπλοκάρισμα της διώρυγας του Σουέζ.
Στο Λονδίνο εκδικάζεται αυτή τη στιγμή μια υπόθεση που έφερε στο δικαστήριο η SMIT, μια εταιρεία διάσωσης που ανήκει στη Royal Boskalis Westminster. Η ναυαγοσωστική εταιρεία υποστηρίζει ότι οι Ιάπωνες ιδιοκτήτες του Ever Given, η Shoei Kisen Kaisha, εξακολουθούν να χρωστούν πολλά εκατομμύρια για τη συμμετοχή της στην επανάπλευση του γιγαντιαίου πλοίου μεταφοράς κοντέινερ που προσάραξε στο Σουέζ τον Μάρτιο του 2021.
Οι δικηγόροι της Ιαπωνικής πλοιοκτήτριας εταιρείας υποστηρίζουν ότι η Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ ήταν αυτή που βρισκόταν πίσω από το μεγαλύτερο μέρος των εργασιών για την επανάπλευση του πλοίου μήκους 400 μέτρων.
Η πλοιοκτήτρια εταιρεία του Ever Given αναγκάστηκε να πληρώσει στην Αρχή της Διώρυγας του Σουέζ πολλά εκατομμύρια δολάρια για την επιχείρηση, μήνες μετά την επανάπλευση του.
Πολλές δικαστικές υποθέσεις που έχουν ασκηθεί από συμφέροντα φορτίου έχουν ξεκινήσει τα δύο σχεδόν χρόνια μετά το ατύχημα, ενώ τον περασμένο μήνα το Splash ανέφερε ότι η δανέζικη μεταφορική εταιρεία Maersk είχε καταθέσει αγωγή, η οποία εκτιμάται ότι αξίζει περίπου 40 εκατομμύρια δολάρια, εναντίον της πλοιοκτήτριας εταιρείας και του διαχειριστή του Ever Given, ζητώντας αποζημίωση για τις καθυστερήσεις που προκλήθηκαν από το περιστατικό.