Οικονομική κρίση και στη Σαουδικη Αραβια; Διακόπηκε το πρότζεκτ για μετατροπή κρουαζιερόπλοιου σε σούπερ γιοτ

Η φετινή χρονιά ήταν δύσκολη για τα μεγαλύτερα γιοτ του κόσμου. Νωρίτερα αυτό το μήνα, εκπρόσωπος της πόλης του Ρότερνταμ δήλωσε ότι δεν πρόκειται να αποσυναρμολογηθεί η ιστορική γέφυρα, 95 χρόνων γέφυρα De Hef, για να αποπλεύσει το megayacht του Τζεφ Μπέζος από το ναυπηγείο.

Τώρα έχουν καταργηθεί τα σχέδια για τη μετατροπή ενός κρουαζιερόπλοιου μήκους 539 ποδιών σε ιδιωτικό γιοτ.
Πρόκειται για το Pearl II, ένα επιβατηγό πλοίο που ναυπηγήθηκε στη Γερμανία το 1981. Το πλοίο ναυπηγήθηκε το 1981 από την Howaldtswerke-Deutsche Werft στο Αμβούργο. Αρχικά παραγγέλθηκε από τη γερμανική εταιρεία Hadag Cruise Line, αλλά πουλήθηκε στη νοτιοαφρικανική εταιρεία Safmarine λόγω οικονομικών προβλημάτων.

Το 1985 πουλήθηκε στην Ανατολική Γερμανία και μετονομάστηκε σε Arkona. Μετά την πτώση του Τείχους του Βερολίνου αναπήδησε σε πολλές γραμμές κρουαζιέρας μέχρι το 2019, όταν πουλήθηκε στην Aqua Explorer Holdings, μετονομάστηκε σε Pearl II και έπλευσε στο ελληνικό λιμάνι του Περάματος.

«Όποιος ήταν πίσω από τον Aqua Explorer δεν ανακοίνωσε ποτέ τα σχέδιά του», γράφει ο Jonathan Boonzaier στο Tradewinds.

Αλλά έγινε γρήγορα γνωστό σε κύκλους της κρουαζιέρας και των γιοτ ότι η εταιρεία ελέγχεται από πλούσια σαουδαραβικά συμφέροντα, μέσω ελληνικών μεσαζόντων, και οι οποίοι σκόπευαν να μετατρέψουν το Pearl II σε ένα πολύ μεγάλο ιδιωτικό γιοτ

Εάν επρόκειτο να μετατραπεί σε ιδιωτικό γιοτ, θα ήταν το δεύτερο μεγαλύτερο στον κόσμο, μετά το 531 ποδιών Azzam.

Το Pearl II πουλήθηκε για παλιοσίδερα σε ένα τουρκικό διαλυτήριο.

Διαβάστε ακόμα