Ηγέτιδα δύναμη η Κίνα στην κατασκευή των Ultra-Large Container Vessels
Το κινεζικό ναυπηγείο Yangzijiang Shipbuilding στην Κίνα παρέδωσε το μεγαλύτερο containership στον κόσμο βάσει της μεταφορικής του ικανότητας.
Το «MSC Irina» παραδόθηκε στις 9 Μαρτίου στην πλοιοκτήτρια εταιρεία MSC Mediterranean Shipping Company από την Yangzi Xinfu Shipbuilding, θυγατρική της Yangzijiang Shipbuilding που βρίσκεται στην πόλη Jingjiang στον ποταμό Yangtze.
Με μεταφορική ικανότητα 24.346 εμπορευματοκιβωτίων των είκοσι ποδών (TEU), το πλοίο κατέχει πλέον τον ανεπίσημο τίτλο του μεγαλύτερου πλοίο μεταφοράς κοντέινερ στον κόσμο βάσει της μεταφορικής του ικανότητας.
Σύμφωνα με την Yangzijiang Shipbuilding, το «MSC Irina» είναι η πρώτη παράδοση πλοίου κατηγορίας 24.000 TEU και το πρώτο από μια σειρά έξι πλοίων που κατασκευάζονται για την MSC.
Η παράδοση του «MSC Irina» συνέπεσε με την παράδοση του «MSC Tessa» χωρητικότητας 24.116 TEU, το οποίο κατασκευάστηκε από την China State Shipbuilding Corporation (CSSC) Hudong-Zhonghua Shipbuilding στη Σαγκάη.
Παρόμοιο με το «MSC Tessa», το «MSC Irina» έχει μήκος 399,99 μέτρα, αλλά είναι ελαφρώς στενότερο με πλάτος 61,3 μέτρα, σε σύγκριση με το πλάτος 61,5 μέτρων του «MSC Tessa».
Οι παραδόσεις προστίθενται στον αυξανόμενο κατάλογο των πλοίων κατηγορίας 24.000 TEU, μετά το πρώτο στην κατηγορία «OOCL Spain», με χωρητικότητα 24.118 TEU, και το «Ever Alot» με χωρητικότητα 24.005 TEU, το οποίο ήταν το πρώτο πλοίο που έσπασε το όριο των 24.000 TEU.
Με εξαίρεση το «MSC Irina», όλα τα πλοία που αναφέρονται στη λίστα κατασκευάστηκαν από θυγατρικές της CSSC, επιβεβαιώνοντας ότι η Κίνα, και ειδικότερα τα κρατικά ναυπηγεία της Κίνας, ηγούνται παγκοσμίως στην κατασκευή των μεγαλύτερων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων Ultra-Large Container Vessels.