Η Evergreen έχει γίνει η επόμενη μεγάλη εταιρεία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων που εντάσσεται στον αυξανόμενο αριθμό εταιρειών που επενδύουν σε νέα πλοία διπλού καυσίμου-μεθανόλης.
Χωρίς να χάνουν χρόνο και να περιμένουν την εμπορευματοποίηση της τεχνολογίας και άλλα εναλλακτικά καύσιμα, και επιδιώκοντας να προστατεύσουν τις επενδύσεις τους, οι εταιρείες στρέφονται στη μεθανόλη ως την διαθέσιμη τεχνολογία που θα καλύψει τις αναδυόμενες απαιτήσεις για χαμηλές εκπομπές ρύπων.
Η Evergreen ανέφερε, ότι έχει ολοκληρώσει δύο συμφωνίες ύψους έως και 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων για νέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων διπλού καυσίμου μεθανόλης.
Οι μεσίτες πλοίων ανέφεραν τον Απρίλιο του 2023 ότι η Evergreen είχε ξεκινήσει μια διαγωνιστική διαδικασία αναζητώντας προτάσεις από το κορυφαίο ναυπηγείο για μια νέα κατηγορία πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.
Η Samsung Heavy Industries έλαβε το μεγαλύτερο μέρος της παραγγελίας για συνολικά 16 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων. Το καθένα θα έχει μεταφορική ικανότητα τα 16.000 TEU και θα κοστίσει μεταξύ 180 και 210 εκατομμύρια δολάρια. Σύμφωνα με πληροφορίες οι παραδόσεις θα ξεκινήσουν το 2026 βάσει πάντα της διαθεσιμότητας στο ναυπηγείο. Το συμβόλαιο με τα Νοτιοκορεάτικα ναυπηγεία εκτιμάται μεταξύ 2,88 και 3,36 δισεκατομμυρίων δολάρια.
Η χωρητικότητα και η κατασκευαστική ικανότητα των ναυπηγείων εικάζεται επίσης ότι ήταν ο λόγος που η Evergreen αποφάσισε να μοιράσει την παραγγελία μεταξύ περισσότερων από ένα ναυπηγείο. Η δεύτερη σύμβαση υπογράφηκε με την ιαπωνική Nihon Shipyard Co. στην οποία θα ναυπηγήσουν άλλα οκτώ πλοία, επίσης μεταφορικής ικανότητας 16.000 TEU, και με το ίδιο κόστος ανά πλοίο. Αυτή η δεύτερη σύμβαση αποτιμάται μεταξύ 1,44 και 1,68 δισεκατομμύρια δολάρια.
Η Evergreen είχε προηγουμένως ηγηθεί της βιομηχανίας με τη μετάβαση σε πολύ μεγάλα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κατασκευάζοντας τα πρώτα πλοία που έφτασαν και ξεπέρασαν το όριο των 24.000 TEU. Η Evergreen είναι η έκτη μεγαλύτερη εταιρεία μεταφοράς κοντέινερ στον κόσμο σύμφωνα με την κατάταξη της Alphaliner, με στόλο άνω των 200 πλοίων και συνολική μεταφορική ικανότητα σχεδόν 1,7 εκατομμύρια TEU!
Εικάζεται ότι τα νέα πλοία θα πραγματοποιούν ταξίδια μεταξύ Ασίας και Ευρώπης για την συμμόρφωση των αναδυόμενων κανονισμών ETS της ΕΕ και άλλων περιβαλλοντικών απαιτήσεων που θα τεθούν σε ισχύ για τα ευρωπαϊκά λιμάνια και τη ναυτιλία.
Επιλέγοντας να προχωρήσει με πλοία με μεθανόλη, η Evergreen ακολουθεί τη Maersk, η οποία ήταν η πρώτη που έκανε παραγγελίες παραλαμβάνοντας μάλιστα εχθές το πρώτο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με μεθανόλη.
Με την παραγγελία των 24 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων μεθανόλης, η Evergreen θα έχει μόλις ένα λιγότερο από τη Maersk, η οποία έχει παραγγελία 24 πλοίων εκτός από αυτό που μόλις παρέλαβε.
Διαβάστε ακόμα:
Ένας «γίγαντας» των θαλασσών: Μάτια στο μεγαλύτερο πλοίο του κόσμου! (video)
Μπόνους-Μαμούθ δίνει η Evergreen στους 3,100 εργαζόμενους της!