Πειραιάς
22°C

OOCL: Παραγγελία «μαμούθ» πλοίων μεταφοράς κοντέινερ που θα κινούνται και με μεθανόλη

Δημοσιεύθηκε στις

30/04/2025

από

πλοίο της OOCL σε ναυπηγείο

Η παραγγελία πλοίων με μεθανόλη από την OOCL αποτελεί επένδυση $3,08 δισ. σε 14 πλοία μεταφοράς κοντέινερ, ενισχύοντας τον στόλο της με πράσινη τεχνολογία.

Η Orient Overseas (International) Limited (OOCL) υπέγραψε συμβόλαια για την κατασκευή δεκατεσσάρων νέων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων εξοπλισμένων με κινητήρες διπλού καυσίμου, που θα κινούνται και με μεθανόλης, κάνωντας ένα σημαντικό βήμα στην επέκταση του στόλου της εταιρείας.

Το συνολικό κόστος της συμφωνίας που ανακοινώθηκε, θα φτάσει σε 3,08 δισεκατομμύρια δολάρια, με το κόστος για κάθε πλοίο να είναι τα 220 εκατομμύρια δολάρια. Τα πλοία θα κατασκευαστούν από τα ναυπηγεία Nantong και Dalian, τα οποία συνδέονται και τα δύο με την COSCO Shipping.

Η Orient Overseas Container Line (OOCL), μία από τις μεγαλύτερες εταιρείες μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο, αποτελεί μέρος της Orient Overseas (International) Limited, η οποία ανήκει στην πλειοψηφία της στην COSCO Shipping.

Η παράδοση των πλοίων έχει προγραμματιστεί μεταξύ του τρίτου τριμήνου του 2028 και του τρίτου τριμήνου του 2029. Τα νέα πλοία θα διαθέτουν τεχνολογίες πράσινων καυσίμων, και συγκεκριμένα κινητήρες διπλού καυσίμου μεθανόλης, υποστηρίζοντας τις περιβαλλοντικές πρωτοβουλίες της εταιρείας και ανταποκρινόμενη στην αυξανόμενη ζήτηση των πελατών για λύσεις μιας εφοδιαστικής αλυσίδας μηδενικών εκπομπών άνθρακα.

Η παραγγελία πλοίων με μεθανόλη από την OOCL αποτελεί επένδυση $3,08 δις

Αυτή η παραγγελία έρχεται μετά την δέσμευση της OOCL για εκσυγχρονισμό του στόλου της, καθώς η εταιρεία έχει ήδη συμβάσεις για είκοσι εννέα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων με τους ίδιους κατασκευαστές από το 2020, συμπεριλαμβανομένων επτά πλοίων διπλού καυσίμου μεθανόλης κατηγορίας 24.000 TEU που παραγγέλθηκαν το 2022.

Το ακριβές μέγεθος των νέων πλοίων δεν προσδιορίζεται άμεσα στην ανακοίνωση.

Η εταιρεία σχεδιάζει να χρηματοδοτήσει έως και το 60% του κόστους μέσω εξωτερικής χρηματοδότησης χρέους και τραπεζικών δανείων, με το υπόλοιπο ποσό να χρηματοδοτείται από εσωτερικούς πόρους. Η συναλλαγή απαιτεί έγκριση από ανεξάρτητους μετόχους και την COSCO SHIPPING Holdings.

«Αυτή η επένδυση ευθυγραμμίζεται με τη μακροπρόθεσμη στρατηγική μας για σταθερή αύξηση της χωρητικότητας του στόλου και επίτευξη ισορροπημένης ανάπτυξης», ανέφερε η εταιρεία στην ανακοίνωσή της, προσθέτοντας ότι «τα πλοία είναι ευέλικτα και κατάλληλα για ένα ευρύ φάσμα εμπορικών διαδρομών και τερματικών σταθμών».

Το e-nautilia.gr στο Google NEWS

Ακολουθήστε το e-nautilia στα Google News για να είστε πάντα ενημερωμένοι για όλες τις ναυτιλιακές ειδήσεις από την Ελλάδα και όλο τον κόσμο.

Διαβάστε επίσης

Πειραιάς
22°C