Πιθανότατα η Hellenic Seaways στη θέση της ΝΕΛ

aktoploia_limnou_nel_lines_kai_hsw

Η χθεσινή απόφαση του Υπουργού Ναυτιλίας και Αιγαίου κ. Μιλτιάδη Βαρβιτσιώτη, να κηρύξει έκπτωτη τη ΝΕΛ από τα ακτοπλοϊκά δρομολόγια του Βορείου Αιγαίου, όπως είχε δεσμευθεί στον Δήμαρχο Λήμνου κ. Αντώνη Χατζηδιαμαντή και στον Αντιδήμαρχο κ. Παναγιώτη Τσανταρλιώτη, δείχνει να βάζει τέλος σε μια κατάσταση που ταλαιπωρεί πολλά χρόνια τους κατοίκους του νησιού μας.

Σήμερα στις 12, λόγω του επείγοντος του θέματος, λήγει η προθεσμία της Πρόσκλησης Εκδήλωσης Ενδιαφέροντος για τη σύναψη σύμβασης ανάθεσης δημόσιας υπηρεσίας προς εξυπηρέτηση των δρομολογιακών γραμμών, Θεσσαλονίκη – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος -Βαθύ Σάμου, Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Βαθύ Σάμου, Καβάλα – Λήμνος – Μυτιλήνη – Χίος – Καρλόβασι – Άγιος Κήρυκος.

Η πρόσκληση αυτή, ουσιαστικά ανέφερε τα δρομολόγια και τις προδιαγραφές του πλοίου, όπως αυτά είχαν οριστεί στην προηγούμενη σύμβαση που είχε μέχρι εχθές η Ναυτιλιακή Εταιρεία Λέσβου.

Σύμφωνα με πληροφορίες μας, καμία εταιρεία δεν θα εκδηλώσει σήμερα ενδιαφέρον, για να κριθούν όλα στο Συμβούλιο Ακτοπλοϊκών Συγκοινωνιών, την Παρασκευή 12 Σεπτεμβρίου.

Εκεί σε μία νέα πρόσκληση, η οποία όμως δεν θα περιέχει το δρομολόγιο της Θεσσαλονίκης, αφού ο Υπουργός Ναυτιλίας έχει τονίσει αρκετές φορές, ότι δεν θεωρεί αυτή την γραμμή συμφέρουσα, θα αναφέρονται τα νέα χαρακτηριστικά του πλοίου που θα απαιτούνται για την εξυπηρέτηση των γραμμών. Βέβαια, και τα δρομολόγια πιθανότατα θα έχουν κάποιες αλλαγές, όπως νέα λιμάνια, ενώ θεωρείται δεδομένη και η αύξηση του ποσού που θα δοθεί στην πλοιοκτήτρια εταιρεία, αφού ένα νεότερο πλοίο, έχει μεγαλύτερες ανάγκες.

Στο ΣΑΣ, οι πληροφορίες αναφέρουν, θα δείξουν το ενδιαφέρον τους οι ακτοπλοϊκές εταιρείες που επιθυμούν να πάρουν τις γραμμές. Πλέον θεωρείται σχεδόν βέβαιο ότι η Hellenic Seaways, θα είναι αυτή που τελικά θα αναλάβει την εξυπηρέτηση των νησιών μας.

Μέχρι τότε όμως, με ιδιαίτερο ενδιαφέρον, αναμένεται η αντίδραση της Ναυτιλιακής Εταιρείας Λέσβου, η οποία πιθανότατα θα κινηθεί νομικά, κατά της απόφασης του κ. Βαρβιτσιώτη. Ας μην ξεχνάμε ότι οι άγονες γραμμές αποτελούν βασική πηγή εσόδων για την εταιρεία.

limniakifoni.gr