H Diana Shipping παρέλαβε το M/V Phaidra, ένα κατασκευής 2013 Post-Panamax πλοίο παλαιότερα γνωστό ως Soya May, από την αμερικάνικη Foremost Maritime Corp.
Τον Απρίλιο του 2017 η ελληνική ναυτιλιακή εταιρεία υπέγραψε μια συμφωνία για να αγοράσει το χωρητικότητας 87.146 dwt πλοίο για 20,1 εκατ. δολάρια, μέσω μιας συναλλαγής στην οποία περιλαμβανόταν ένα ακόμη Post-Panamax πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου της Foremost , σύμφωνα με στοιχεία από τη ναυτιλιακή πλατφόρμα VesselsValue. Επίσης, τον Απρίλιο, η εταιρεία αγόρασε ένα Kamsarmax φορτηγό πλοίο από την Thenamaris.
Στη συνέχεια, το διοικητικό συμβούλιο της ελεγχόμενης από τον Συμεών Παληό Diana ενέκρινε την απόκτηση των τριών πλοίων.
Επιπροσθέτως, η εταιρεία ενημέρωσε ότι είχε συνάψει σύμβαση χρονοναύλωσης με τη Koch Shipping της Σιγκαπούρης για ένα πλοίο μεταφοράς χύδην φορτίου τύπου capesize, το M/F Semirio, χωρητικότητας 174.261 dwt και κατασκευής 2007.
Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης 14.150 δολάρια ανά ημέρα για ένα ελάχιστο χρονικό διάστημα των 12 μηνών, που μπορεί να φτάσει μέχρι και τους 16 μήνες. Η ναύλωση αναμένεται να ξεκινήσει στις 20 Μαΐου 2017.
Επιπλέον, η εταιρεία συμφώνησε να παρατείνει την παρούσα σύμβαση χρονοναύλωσης με τη Narina Maritime για ένα από τα Panamax πλοία ξηρού χύδην της, το κατασκευής 2006 M/V Coronis, για μια περίοδο 11-14 μηνών.
Η ακαθάριστη τιμή ναύλωσης για το χωρητικότητας 74.381 dwt πλοίο είναι 9.000 δολάρια ανά ημέρα και η νέα περίοδος ναύλωσης αναμένεται να αρχίσει στις 17 Μαΐου 2017.
Όπως αποκαλύπτεται, η μίσθωση των Semirio καθώς και η επέκταση της ναύλωσης του Coronis αναμένεται να αποφέρουν κέρδη περίπου 8,06 εκατομμυρίων δολαρίων για την ελάχιστη περίοδο των προγραμματισμένων χρονοναυλώσεων.
Συμπεριλαμβανομένου του πρόσφατα παραδοθέντος Phaidra, ο στόλος της Diana αποτελείται αυτή τη στιγμή από 49 πλοία ξηρού χύδην. Η εταιρεία αναμένει επίσης να παραλάβει ένα Post-Panamax πλοίο ξηρού φορτίου, όπως επίσης και ένα πλοίο Kamsarmax μέχρι το τέλος Μαΐου του 2017.
Από τις 15 Μαΐου, η συνολική μεταφορική ικανότητα του στόλου της εταιρείας, εξαιρώντας τα δύο πλοία που δεν έχουν ακόμη παραδοθεί, είναι περίπου 5,75 εκατ. dwt με μέσο όρο ηλικίας τα 7,9 έτη.
Διαβάστε ακόμα: Diana Shipping: Ψάχνει κεφάλαια για εξαγορά πλοίων