Το φορτηγό πλοίο MSC Kyoto προσάραξε για 12 ώρες στις 7 Απριλίου, ανέφερε το Λιμενικό των ΗΠΑ. Η κίνηση στο Mobile Ship Channel περιορίστηκε μόλις οι αξιωματικοί έλαβαν χθες ένα σήμα κινδύνου για ένα προσαραγμένο πλοίο μεταξύ του 36ου και του 38ου σημαντήρα. Αργότερα έγινε γνωστό ότι επρόκειτο για το χωρητικότητας 43.325 GT κοντέινερσιπ, με σημαία Ελλάδας, MSC Kyoto. Είναι ήδη αγκυροβολημένο στις κρατικές προβλήτες της Αλαμπάμας.
Το φορτηγό πλοίο, που μετέφερε εμπορευματοκιβώτια αγνώστου φορτίου ήταν καθ ‘οδόν προς το Mobile, όταν ο μηχανισμός διεύθυνσης του πλοίου χάλασε και προκάλεσε την προσάραξη του πλοίου.
“Απ’ ότι φαίνεται η αιτία εντοπίζεται σε βλάβη της υδραυλικής αντλίας που επηρέασε τον μηχανισμό διεύθυνσης και και προκάλεσε την προσάραξη έξω από το κανάλι”, δήλωσε ο υπολοχαγός JG Bradley Parker.
Μικρότερα σκάφη ναυαγούν πολύ συχνά στον κόλπο, αναφέρουν λιμενικοί υπάλλήλοι, ενώ μεγάλα σκάφη, όπως το μήκους 270 μέτρων MSC Kyoto, τα σκάφη που ταξινομούν σπάνια χτυπήσει το κάτω μέρος.
Τη ρυμούληση του σκάφους ανέλαβε η τοπική εταιρεία Sea Tow, του καπετάνιου Robert Cardin. Δυο ρυμουλκά τοποθετηθηκαν στην πρύμνη σε μια προσπάθεια να απελευθερώσουν την προσαραγμένη πλώρη του.
Αν και παραμένει ακόμα άγνωστο το φορτίο του πλοίου MSC Kyoto, δεν υπήρξαν διαρροές καυσίμου ούτε κάποια ρύπανση από επικίνδυνα υλικά στο Mobile Ship Channel.