Safe Bulkers: Αναδιάταξη της χρηματοδότησης ενός νεότευκτου kamsarmax

Safe_Bulkers_anadiat_hrimatodot
Η Safe Bulkers ανανέωσε τη σύμβαση ναυπήγησης ενός νεότευκτου kamsarmax μέσω μιας εκ των θυγατρικών της που της ανοίκει εξ’ ολοκλήρου, με σκοπό να χρηματοδοτήσει τα 16,9 εκατομμύροια δολάρια του κόστους κατασκευής με τη βοήθεια ενός ανώνυμου επενδυτή.

Το άγνωστο πλοίο έχει προγραμματιστεί να παραδοθεί κατά το πρώτο εξάμηνο του 2018, οπότε και νέα εταιρεία χαρτοφυλακίου της θα εκδώσει 16,9 εκατ.δολάρια σε 2,95% σωρευτικά εξαγοράσιμων προνομιούχων μετοχών ειδικού τύπου (perpetual preferred) προς τον άγνωστο επενδυτή.

“Η διάταξη αυτή επιτρέπει στην εταιρεία να χρηματοδοτήσει ένα σημαντικό μέρος αυτής της ναυπήγησης μέσω της έκδοσης προνομιούχων μετοχών προς τον επενδυτή με ένα προτιμώμενο μέρισμα κάτω του 3%, αποφεύγοντας την ανάληψη πρόσθετου χρέους και διατηρώντας τη ρευστότητα μας, ενώ δεν λειτουργεί απομειωτικά για τους κατόχους κοινών μας μετοχών”, ο κ. Λουκάς Μπάρμπαρης, πρόεδρος της Safe Bulkers, ανέφερε σε ένα δελτίο τύπου της ελληνικής ναυτιλιακής.

Ο ανώνυμος επενδυτής μπορεί να εξαγοράσει τις προνομιούχες μετοχές τρία έτη μετά την έκδοσή τους ή σε οποιαδήποτε στιγμή υπό τη διακριτική ευχέρεια της εκδίδουσας εταιρείας.

Οι μετοχές δεν θα προσδίδουν στον επενδυτή οποιοδήποτε δικαίωμα ψήφου στην διοίκηση της εταιρείας, αλλά ο χρηματοδότης, ωστόσο, θα έχει το δικαίωμα να διορίσει έναν διευθυντή στο διοικητικό συμβούλιο της εκδίδουσας εταιρείας.

Η εισηγμένη στο NYSE Safe Bulkers έχει δύο χωρητικότητας 81,000 dwt νεότευκτα kamsarmax και δύο χωρητικότητας 84.000-dwt kamsarmaxes υπό παραγγελία. Τα τρία εξ’ αυτών κατασκευάζονται στο Imabari της Ιαπωνίας και το ένα στο Jiangsu New Yangzijiang της Κίνας.

Διαβάστε επίσης: Safe Bulkers: Συμφώνησε αναδιάρθρωση δανείου και με την RBS