Στις 27 Δεκεμβρίου, το τρίτο γιγαντιαίο πλοίο μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων 24.100 TEU (H1866A) που κατασκευάστηκε από την εταιρεία για τη Mediterranean Shipping Company, έπεσε με επιτυχία στο νερό.
Ο Jacquilo, Newbuilding Manager της MSC China, ο Song Zhehao, Station Manager της MSC, ο Li Xiangxun, Project Manager της DNV και ο Liu Xuedong, Αναπληρωτής Γενικός Διευθυντής της Changxing Shipbuilding παρευρέθηκαν στην τελετή.
Το πλοίο έχει σχεδιαστεί ανεξάρτητα από την εταιρεία, έχει εντελώς ανεξάρτητα δικαιώματα πνευματικής ιδιοκτησίας και έχει εισέλθει στον νηογνώμονα DNV. Το συνολικό μήκος του πλοίου είναι 399,99 μέτρα, το πλάτος του είναι 61,5 μέτρα και το ύψος του 33,2 μέτρα. Η περιοχή του καταστρώματος ισοδυναμεί με σχεδόν 4 τυποποιημένα γήπεδα ποδοσφαίρου.
Το μέγιστο στρώμα στοίβαξης μπορεί να φτάσει 25 στρώσεις, το οποίο ισοδυναμεί με το ύψος ενός κτιρίου 22 ορόφων και μπορεί να μεταφέρει περισσότερους από 240.000 τόνους φορτίου, ένα ρεκόρ 24.116 εμπορευματοκιβωτίων μπορεί να φορτωθεί ταυτόχρονα και αυτή τη στιγμή είναι το κοντέινερ πλοίο με τη μεγαλύτερη χωρητικότητα στον κόσμο.
Το πλοίο ενσωματώνει την πράσινη ενέργεια, την προστασία του περιβάλλοντος, την υψηλή απόδοση, την εξοικονόμηση ενέργειας, την οικονομία, την ασφάλεια και πολλά άλλα χαρακτηριστικά και έχει γίνει το πιο πρόσφατο μοντέλο σχεδίασης εξαιρετικά μεγάλων πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στον κόσμο.