Τα πλοία μεταφοράς κοντέινερ προσπαθούν να αποφύγουν τα μεγάλα λιμάνια

Η συμφόρηση των πλοίων σε πολλά μεγάλα και κύρια λιμάνια παγκοσμίως ώθησε τους χειριστές φορτίων να αναζητήσουν γρήγορους τρόπους ώστε να φορτώσουν και να αποστείλουν τα εμπορεύματα μέσα από τις φραγμένες αρτηρίες του παγκόσμιου εμπορίου.

Ο αριθμός των πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων στα ανοικτά του μεγαλύτερου εμπορικού κόμβου της Κίνας, στην περιοχή αγκυροβολίας της Σαγκάης-Νίνγκμπο, ανήλθε σε 248 την Παρασκευή, 31 λιγότερα από αυτή του Απριλίου έως του Οκτώβριου, ενώ ο μικρότερος γείτονάς του στα βόρεια, το περιφερειακό λιμάνι του Τιαντζίν , απαριθμεί 14 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε αναμονή, 11 περισσότερα από το συνηθισμένο.

Το Bloomberg News παρακολουθεί τη δραστηριότητα των πλοίων στις ίδιες περιοχές για μια χρονική περίοδο. Αυτή η ανάλυση μπορεί να βοηθήσει στο να δείξει πού αντιμετωπίζει μεγαλύτερο πρόβλημα η παγκόσμια εφοδιαστική αλυσίδα.

Η Νότια Καλιφόρνια παραμένει ένα χάος, με τουλάχιστον 79 πλοία να περιμένουν να ξεφορτώσουν στο Λος Άντζελες και στο Λονγκ Μπιτς, το μεγαλύτερο συγκρότημα εμπορευματοκιβωτίων στην Αμερική.

Στο δεύτερο μεγαλύτερο σημείο αγκυροβολίας της Ασίας, το Χονγκ Κονγκ-Σεντζέν, ο αριθμός των πλοίων ήταν 221 — 30 περισσότερα από τον μέσο όρο, ενώ ο μικρότερος νότιος γείτονάς του, Qinzhou, είδε ένα πιο μέτριο υψηλό 10 πλοίων μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων κατά την ίδια περίοδο μελέτης.

Η Σιγκαπούρη, η οποία υποχώρησε από το υψηλό της Δευτέρας των 53 πλοίων αναμονής, είχε 17 περισσότερα πλοία από ό,τι συνήθως, δημιουργώντας ποσοστό συμφόρησης 48,2%, ή 10,5 ποσοστιαίες μονάδες υψηλότερο από το μέσο όρο. Στη γειτονική Μαλαισία, το Tanjung Pelepas είδε την συμφόρηση πλοίων να εκτινάσσεται κατά 30,5 μονάδες πάνω φτάνοντας στο 57,1% και στο Port Klang αύξηση 7,5 μονάδων στο 37,1%.

Ο αριθμός των πλοίων στα ανοιχτά της Σαβάννα της Τζόρτζια, του τέταρτου μεγαλύτερου λιμανιού της χώρας, έπεσε στο χαμηλότερο επίπεδο από τις 4 Οκτωβρίου. Το Charleston είχε 11 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε αναμονή και το Fort Lauderdale 10.

Ο συνδυασμένος κόμβος των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων, το Jebel Ali και το Ντουμπάι, σημείωσε τον υψηλότερο αριθμό από τον Απρίλιο έως τον Νοέμβριο με 55 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, με την κυκλοφοριακή συμφόρηση να φτάνει στο 22,2%, πολύ κάτω από τον παγκόσμιο μέσο όρο του 32,8%. Το λιμάνι του Πειραιά συνέχισε να σημειώνει νέα υψηλά, καθώς τα 29 πλοία που καταμετρήθηκαν στο αγκυροβόλι του ξεπέρασαν τον αριθμό νωρίτερα αυτή την εβδομάδα κατά ένα.

Διαβάστε ακόμα