Οι περισσότερες ακτοπλοϊκές επιχειρήσεις αδυνατούν να καλύψουν τα έξοδα κίνησης των πλοίων και τις υπόλοιπες υποχρεώσεις τους, ενώ εκκρεμούν οφειλές δεδουλευμένων μισθών προς τα πληρώματα, προς συνεργεία επισκευών, προμηθευτές και τράπεζες.
Σύμφωνα με πληροφορίες, πολυεκατομμυριούχοι Τούρκοι, εκμεταλλευόμενοι τα προβλήματα που προκαλεί η έλλειψη ρευστότητας είναι μεταξύ των πρώτων που επιδιώκουν να κυριαρχήσουν στο Αιγαίο και στις άλλες ελληνικές θάλασσες αποκτώντας τον πλήρη έλεγχο της ελληνικής ακτοπλοΐας.
Το 2013 δύο παραδοσιακές ακτοπλοϊκές εταιρείες ανέστειλαν την λειτουργία τους, οι γραμμές Πειραιά – Ρέθυμνο και Πάτρας – Σάμης – Ιθάκης διακόπηκαν ενώ αντιμετωπίζονται προβλήματα στην εξυπηρέτηση των γραμμών Βορείου Αιγαίου αλλά και στην γραμμή Ικαρίας – Σάμου.
Διαβάστε περισσότερα στο newmoney.gr