Η Γαλλική εταιρεία logistics Louis Dreyfus Armateurs (LDA) έχει μια νέα ιδέα για το πώς θα μεταφέρονται τα φορτία για τους φορτωτές…
Σχεδιάζουν να το μεταφέρουν μέσω αέρος από και προς το πλοίο χρησιμοποιώντας αερόπλοια. Ανακοίνωσαν μια νέα συνεργασία με την γαλλική εταιρεία Flying Whales, η οποία ξεκίνησε πριν από μια δεκαετία για την ανάπτυξη και τη βιομηχανοποίηση ενός αερόπλοιου μεγάλης μεταφορικής ικανότητας.
«Το LCA60T είναι μια καινοτόμος λύση μεταφορών που μπορεί να λειτουργήσει σε απομακρυσμένες περιοχές όπου δεν υπάρχουν δρόμοι, χάρη στις δυνατότητες αιώρησης του», γράφει η LDA ανακοινώνοντας τη νέα αυτή λύση που δημιουργείται μέσω της συνεργασίας. «Είναι επίσης μια πολύ ενδιαφέρουσα λύση για μεγάλα φορτία, τα οποία είναι ιδιαίτερα δύσκολο να μεταφερθούν μέσω κοινών δρόμων ή σιδηροδρόμων».
Το αερόπλοιο LCA60T, το οποίο αναπτύχθηκε από την Flying Whales, έχει χωρητικότητα ωφέλιμου φορτίου 60 τόνους. Το αερόπλοιο θα έχει μήκος 200 μέτρων και διάμετρο 49 μέτρα. Συγκριτικά, το γερμανικό dirigible Hindenburg, το οποίο διεκδίκησε τον τίτλο του μεγαλύτερου στον κόσμο όταν κατασκευάστηκε από την εταιρεία Zepplin το 1936, είχε συνολικό μήκος 245 μέτρα.
Το αερόπλοιο σχεδιάστηκε αρχικά ως μέσο μεταφοράς ξυλείας από απομακρυσμένες περιοχές του Καναδά. Η ικανότητα προσέγγισης απομακρυσμένων περιοχών παραμένει ένα από τα ισχυρότερα πλεονεκτήματα που μπορεί να προσφέρει το αερόπλοιο.
«Συνδυάζοντας την τεχνογνωσία μας, θέλουμε να προσφέρουμε μια καινοτόμο λύση ικανή να λύσει συγκεκριμένα ζητήματα που αντιμετωπίζουν τα μεγάλα φορτία στα πρώτα και τα τελευταία μίλια του ταξιδιού τους», δήλωσε ο Edouard Louis-Dreyfus, Πρόεδρος της Louis Dreyfus Armateurs.
Το LCA60T έχει έναν τεράστιο χώρο για το φορτίο μήκους 96 μέτρων, ύψος 7.9 μέτρων και πλάτος 7 μέτρων. Ως εναλλακτική λύση για την μεταφορά και εκφόρτωση περισσότερου φορτίου, θα είναι επίσης δυνατή η μεταφορά του χρησιμοποιώντας ιμάντες με τους οποίους θα δένεται το φορτίο από κάτω του όπου και θα αιωρείται.
Η ανύψωση του επιτυγχάνεται από την ενέργεια που παρέχεται από συνολικά 14 κυψέλες ήλιου χωρίς πίεση σύμφωνα με τα υλικά της Flying Whales. Θα έχει συνολική χωρητικότητα 180.000 κυβικών μέτρων ηλίου, κάτι που η εταιρεία επισημαίνει επίσης ότι μειώνει την κατανάλωση ενέργειας.
Η Flying Whales έχει επίσης αναπτύξει ένα πλήρως ηλεκτρικό σύστημα πρόωσης, το οποίο αναφέρει ότι θα λειτουργεί είτε χρησιμοποιώντας κυψέλες καυσίμου με πράσινο υδρογόνο είτε με έγχυση ηλίου στις τουρμπίνες. Θα υπάρχουν έως και 32 ηλεκτρικοί προωθητήρες κατανεμημένοι σε επτά σημεία πρόωσης για να διασφαλιστεί η ευελιξία του LCA60T κατά τη διάρκεια των φάσεων της πτήσης, της φόρτωσης και της εκφόρτωσης.
Η εταιρεία γράφει στα χαρακτηριστικά του ότι η ηλεκτρονική προπέλα, είναι ένα σύστημα στο LCA60T που μετατρέπει την ηλεκτρική ενέργεια που παράγεται στο αερόπλοιο σε ώθηση. Αποτελείται από μια σύνθετη ατρακτίδα που στεγάζει έναν ηλεκτρικό κινητήρα ικανό να παρέχει πάνω από 200 kW συνεχούς ισχύος και ο κινητήρας κινείται από έναν εξαιρετικά ελαφρύ μετατροπέα AC/DC. Ένα κιβώτιο ταχυτήτων είναι ενσωματωμένο για να προσαρμόζει την ταχύτητα περιστροφής, οδηγώντας μια έλικα 3 λεπίδων διαμέτρου 4 μέτρων με μεταβλητό βήμα.
Η LDA υπογραμμίζει ότι ένα άλλο πλεονέκτημα του αερόπλοιου είναι ότι δεν απαιτεί κάποια ιδιαίτερη υποδομή στο έδαφος κατά τη λειτουργία του.