Σε μια τελετή ονοματοδοσίας που πραγματοποιήθηκε στις 17 Ιουλίου, το μεγαλύτερο πλοίο μεταφοράς κοντέινερ του κόσμου ονομάστηκε “MSC MICHEL CAPPELLINI”.
Η εκδήλωση έλαβε χώρα στον τερματικό σταθμό Stromkaje στο BREMERHAVEN, όπου υπογράφηκε και ένα Μνημόνιο κατανόησης (MoU) για την ενίσχυση της συνεργασίας σχετικά με τη χρήση της ηλεκτρικής ισχύος από την στεριά για τα πλοία της MSC.
Η κινεζική Jiangsu Yangzi Xinfu κατασκεύασε αυτό το εντυπωσιακό πλοίο για την Bank of Communications and Financial Leasing, ενώ η MSC θα εκμεταλλεύεται το εμπορικό κομμάτι του.
Το πλοίο είναι πλέον το μεγαλύτερο στην κατηγορία του.
Είναι επίσημα νηολογημένο στη Λιβερία και βρίσκεται υπό την επίβλεψη του νηογνώμονα DNV.
Το MSC MICHEL CAPPELLINI έχει μήκος 400 μέτρα και πλάτος 62 μέτρα. Με την τεράστια χωρητικότητά του, μπορεί να μεταφέρει έως και 24.346 κοντέινερ στοιβαγμένα σε 24 σειρές.
Επιπλέον, το πλοίο συμμορφώνεται με τα αυστηρά πρότυπα εκπομπών IMO Tier III που ορίζονται από τον Διεθνή Ναυτιλιακό Οργανισμό. Χρησιμοποιώντας προηγμένες τεχνολογίες όπως η Επιλεκτική Καταλυτική Μείωση (SCR) και η τεχνολογία λίπανσης αέρα, το πλοίο μειώνει αποτελεσματικά τις εκπομπές του. Επιπλέον, το πλοίο είναι εξοπλισμένο με δυνατότητες ισχύος στην ξηρά και ένα Hybrid Scrubber της Wärtsilä.
Το Μνημόνιο κατανόησης για την ηλεκτρική ενέργεια από την στεριά υπογράφηκε από κάποια σημαντικά πρόσωπα, συμπεριλαμβανομένου του Soren Toft- Διευθύνοντος Συμβούλου της MSC, του Kai Stührenberg- Σύμβουλου Επικρατείας στο Senator for Economics, Ports, and Transformation και του Robert Howe- Διευθύνων Σύμβουλου της Bremenports.
Τα συστήματα ηλεκτρικής ενέργειας στην ξηρά αναμένεται να τεθούν σε λειτουργία τον Ιανουάριο του 2025, και θα γίνει ένα σημαντικό βήμα προς τη βιωσιμότητα.
Συγκεκριμένα, το λιμάνι του BREMERHAVEN διαβεβαιώνει ότι η ηλεκτρική ενέργεια για τα συστήματα αυτά θα προέρχεται από ανανεώσιμες πηγές ενέργειας.