Δέος προκαλεί ο μεγαλύτερος πλωτός γερανός στον κόσμο, ο οποίος κατασκευάστηκε το ναυπηγείο της Νότιας Κορέας Hyundai Heavy Industries (HHI). Ο γερανός κατασκευάστηκε για τις ανάγκες του ναυπηγείου.
Το πλοίο ανύψωσης βαρέων βαρών Hyundai-10000 είναι ο αντικαταστάτης των γερανών Goliath ανυψωτικής ικανότητας τους 1.600 τόνους.
Σύμφωνα με την εταιρεία, ο Hyundai-10000 μπορεί να σηκώσει βάρος ίσο περίπου έξι φορές περισσότερο από τον γερανό Goliath!
Η Hyundai Samho Heavy Industries ολοκλήρωσε το πλοίο βαριάς ανύψωσης 10.000 τόνων, στο ναυπηγείο της στο Yeongam της Νότιας Κορέας τον Οκτώβριο του 2013. Παραδόθηκε στο υπεράκτιο ναυπηγείο HHI στα τέλη Μαρτίου 2015.
Εκτός από το ότι είναι ο μεγαλύτερος γερανός HHI, ο Hyundai-10000 είναι επίσης ο μεγαλύτερος πλωτός γερανός όσον αφορά την ανυψωτική ικανότητα.
Το πλωτό πλοίο έχει μικρό βύθισμα και είναι πιο ευέλικτο για την κατασκευή πλοίων, γεφυρών και λιμανιών.
Το Hyundai-10000 είναι εξοπλισμένο με δύο βραχίονες γερανού μήκους 180 μέτρων και δύο σετ πλάτης στήριξης ύψους 70 μέτρων. Λειτουργεί με τον έλεγχο 16 σετ βασικών βαρούλκων ανύψωσης, οκτώ σετ βαρούλκων ανύψωσης με φλόκους και συρματόσχοινα 72mm και 54mm τα οποία έχουν μήκος 5.700 μέτρα το καθένα.
Η κατασκευή του κύριου γάντζου περιλαμβάνει οκτώ σετ αγκίστρων βάρους 1.250 τόνων. Οι ανάγκες ηλεκτρικής ενέργειας του γερανού καλύπτονται από τέσσερα σετ βασικών γεννητριών 2.200 kW, δύο σετ λιμενικών γεννητριών 600 kW και ένα σετ γεννήτριας έκτακτης ανάγκης 100 kW, που παράγουν την ηλεκτρική ενέργεια.
Οι κατασκευές Hyundai-10000 είναι ειδικά σχεδιασμένες για την ενίσχυση της ασφάλειας. Έχει την τεχνική ικανότητα να συγκρατεί αντικείμενα στον αέρα ακόμα και σε κατάσταση έκτακτης ανάγκης, όταν ένα από τα δύο συρματόσχοινα είναι σε κίνδυνο.
Επιπλέον, ο γερανός έχει σχεδιαστεί για να διατηρεί γωνία αγκίστρου 15 μοιρών προς τη δεξιά και αριστερή πλευρά και 20 μοιρών προς την πρύμνη για να χειρίζεται το φορτίο σε βέλτιστη κατάσταση.
Το σκάφος ανύψωσης βαρέων βαρών μπορεί να διατηρήσει την οριζόντια θέση του αυτόματα σε απόκλιση +/-100 mm, όταν ανυψώνει ένα φορτίο μήκους 50 μέτρων.