Δολιοφθορά στα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά – Συγκλονιστική φωτογραφία

– Βουλιάζει αυτή τη στιγμή η μεγαλύτερη δεξαμενή των Ναυπηγείων!

– Κίνδυνος να παρασύρει τους δύο γερανούς

– Ενημερώθηκε ο υπουργός Εθνικής ‘Αμυνας

Δείτε αποκλειστικά στο planet-greece φωτογραφία μέσα από τα Ναυπηγεία Σκαραμαγκά και διαβάστε τι συμβαίνει αυτή τι στιγμή. Σε κατάσταση συναγερμού το υπουργείο Εθνικής Άμυνας. Ενδείξεις για δολιοφθορά. Διαβάστε αναλυτικά…

Τουλάχιστον ύποπτο μπορεί να χαρακτηριστεί το σημερινό περιστατικό. Με τους εργαζόμενους των ναυπηγείων απλήρωτους για 19 μήνες, να βρίσκονται στο δρόμους τις τελευταίες ημέρες για να δωθεί λύση στο πρόβλημά τους και να επαναλειτουργήσουν τα ναυπηγεία. Με τα ελαττωματικά υποβρύχια να σαπίζουν μέσα στο ναυπηγείο και με την άρνηση όλων να δώσουν κάποια λύση,η μεγαλύτερη ναυπηγική εγκατάσταση της χώρας και μια από τις μεγαλύτερες της Ευρώπης οδεύει πλέον προς το τέλος της.

Από αργά χθες βράδυ η μεγαλύτερη δεξαμενή του ναυπηγείου, η υπ’αριθμόν 3, άρχισε να βουλιάζει, χωρίς κανείς να μπορεί να κάνει το οτιδήποτε. Οι εργαζόμενοι λείπουν από τα πόστα τους εδώ και καιρό, αφού είναι απλήρωτοι και κανείς πλέον δεν μπορεί να σώσει τη μεγαλύτερη δεξαμενή που υπάρχει σε Ελληνικά ναυπηγεία.

Η απαξίωση των ναυπηγείων Σκαραμαγκά στο μεγαλείο της. Πρόκειται για φυσιολογική εξέλιξη λόγω φθοράς και απραγίας της συγκεκριμένης δεξαμενής ή για μια πράξη δολιοφθοράς, μέρος συγκεκριμένου σχεδίου πλήρους απαξίωσης των ναυπηγείων;

Χαρακτηριστικό του μεγέθους της καταστροφής είναι πως τη ζημιά στη δεξαμενή την αντιλήφθησαν οι εργαζόμενοι των ναυπηγείων Ελευσίνας,που βρίσκονται ακριβώς απέναντι και δήλωσαν μάλιστα έτοιμοι-και προς τιμή τους- να προσφέρουν τη συνδρομή τους για τη διάσωσή της εάν χρειαστεί.

Να σημειώσουμε πως τα ναυπηγεία έχουν σκανδαλωδώς παραχωρηθεί τα τελευταία χρόνια στον Ισκαντάρ Σάφα, ο οποίος εισέπραξε ένα κάρο λεφτά από Ελληνικό δημόσιο, αντί να δώσει κιόλας, άφησε το έργο που είχε αναλάβει για την κατασκευή των υποβρυχίων στη μέση, με αποτέλεσμα σήμερα να σαπίζουν τα σκαριά τους μέσα στο ναυπηγείο,άφησε απλήρωτους τους εργαζόμενους για 19 μήνες και έχει εξαφανιστεί, στέλνοντας επιστολές και απειλώντας το Ελληνικό δημόσιο.

Μιλάμε για την περιουσία του Ελληνικού λαού η οποία ξεπουλήθηκε και απαξιώνεται πλέον και κάποιοι θα πρέπει να λογοδοτήσουν και σαπίσουν στη φυλακή γι αυτό,όπως σαπίζουν τα υποβρύχεια και τα χρήματα του Ελληνικού λαού στα ναυπηγεία.

planet-greece.blogspot.com

Ετοιμάζεται το πιο «οικολογικό» φορτηγό πλοίο στον κόσμο!

Ένας νορβηγός επιχειρηματίας ανακοίνωσε ότι σχεδίασε και μέσα στα επόμενα χρόνια πρόκειται να κατασκευάσει ίσως το πιο οικολογικό φορτηγό πλοίο στον κόσμο. Το Vindskip (Windship) θα είναι ένα υβρίδιο τροφοδοτούμενο εν μέρει από τον άνεμο, όχι όμως με ανεμογεννήτριες, αλλά χάρη στο ίδιο του το σχήμα, που θα το κάνει να λειτουργεί ως… πανί ιστιοφόρου, εκμεταλλευόμενο στο έπακρο τον άνεμο.

Η εταιρεία LADE AS του Τέριε Λάντε υπόσχεται ένα φορτηγό πλοίο που θα εξοικονομεί καύσιμο σε ποσοστό 60%, καθώς και 80% λιγότερες εκπομπές αερίων του θερμοκηπίου σε σχέση με τα σημερινά πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων.

Το αεροδυναμικό σχέδιο προβλέπει λειτουργία μέσω κινητήρα τροφοδοτούμενου με υγροποιημένο φυσικό αέριο και ενός συστήματος πλεύσης που ρυθμίζεται από υπολογιστικό σύστημα, το οποίο υπολογίζει την ταχύτητα και τη διεύθυνση του ανέμου για να βρίσκει ανά πάσα στιγμή την καλύτερη δυνατή πορεία και γωνία, ώστε το πλοίο να κινείται με ταχύτητες περίπου 14 κόμβων (26 χλμ. την ώρα).

«Η ιδέα είναι να ταιριάξουμε το σχέδιο του κελύφους με ένα περίπλοκο σύστημα “ανάγνωσης” του καιρού και έναν υπολογιστή ελέγχου πλεύσης, το οποίο δίνει στον κυβερνήτη διάφορες επιλογές δρομολογίων, ανάλογα με το αν θέλει την ταχύτερη ή την πιο οικονομική επιλογή», εξηγεί ο εμπνευστής του πρωτοποριακού πλοίου.

Ο Λάντε λέει ότι η εταιρεία του άντλησε έμπνευση από την αεροδιαστημική βιομηχανία για να δημιουργήσει ένα κέλυφος που θυμίζει «συμμετρική αεροτομή» και μπορεί, κατά τον ίδιο να συγκριθεί «με ένα κανονικό ιστίο».

«Μιλάω τόσο με πλοιοκτήτες όσο και με ναυπηγεία, όμως δεν μπορώ να πω κάτι πιο συγκεκριμένο από αυτό», δήλωσε πρόσφατα ο Λάντε αναφερόμενος στα σχέδια της εταιρείας του. «Πιστεύω πως μέσα σε τρία με τέσσερα χρόνια θα κατασκευάσουμε το πρώτο πλοίο.»

naftemporiki.gr

Τούρκικο ερευνητικό σκάφος ανοιχτά της Θάσου

Απίστευτο κι όμως αληθινό. Όπως αποκάλυψε το ιστολόγιο Sibilla (http://sibilla-gr-sibilla.blogspot.gr/ ) τουρκικό ερευνητικό σκάφος ( αν και δεν φαινονται λεπτομέρειες του σκάφους), πλεει σχεδόν δίπλα στους λουόμενους της παραλίας Θημωνιά της Θάσου και διεξάγει έρευνες!

Οπως αναφέρει οι κάτοικοι έχουν ειδοποιήσει το Λιμενικό από τις 16:00… αλλά ούτε φωνή ούτε ακρόαση…

Η φωτογραφία τραβήχτηκε- γράφει το sibilla- στις 16.00 χτές 19 Αυγούστου .Αναμενονται εξηγήσεις ή εξελίξεις.

defencenet.gr

Έσπασαν τα κοντέρ σε νέες παραγγελίες το Μάιο οι Ελληνες εφοπλιστές

Εσπασαν τα κοντέρ σε νέες παραγγελίες το Μάιο του τρέχοντος έτους οι Ελληνες εφοπλιστές, επιτυγχάνοντας νέο ρεκόρ μετά το 2009. Οι παραγγελίες σε αριθμό πλοίων είναι αυξημένες κατά 153% σε σύγκριση με τον προηγούμενο μήνα τον Απρίλιο (19 παραγγελίες) και ανήλθαν σε 48 συνολικά οκτώ λιγότερες από ό,τι στο σύνολο του πρώτου τετραμήνου του τρέχοντος έτους, που ήταν 56.



Σύμφωνα με το ναυλομεσιτικό οίκο Golden Destiny, το Μάιο του 2013, οι Ελληνες πλοιοκτήτες παρήγγειλαν:

* 26 πλοία μεταφοράς ξηρού χύδην φορτίου, δέκα εκ των οποίων στην Κίνα. Ανά κατηγορία οκτώ ήταν capesize, δύο handymax, έξι supramax, τέσσερα ultramax, δύο panamax και τέσσερα kamsarmax.

* 16 δεξαμενόπλοια, εκ των οποίων έξι είναι τύπου MR, επτά Aframax και τρία VLCC.

* 6 πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, εκ των οποίων δύο είναι sub-panamax, δύο είναι small panamax και δύο postpanamax.

Το Μάιο του 2012, οι Ελληνες εφοπλιστές είχαν παραγγείλει συνολικά μόλις 10 νεότευκτα πλοία, εκ των οποίων δύο είναι πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου, έξι δεξαμενόπλοια μεταφοράς αερίου (4LPG, 2LNG) και δύο containerships.

Ανω του 1,3 δισ. δολ.

Συνολικά, 16 ελληνικές ναυτιλιακές εταιρείες υλοποίησαν τις 48 παραγγελίες, συνολικής αξίας άνω του 1,3 δισ. δολ., λαμβάνοντας υπόψη όμως ότι για έναν αριθμό πλοίων (13 συνολικά) δεν έγινε γνωστό το κόστος κατασκευής. Μεταξύ αυτών ξεχωρίζουν, με βάση τον αριθμό των υπό παραγγελία πλοίων στο ξηρό φορτίο, η Golden Union του κ. Θεόδωρου Βενιάμη, η οποία εμφανίζεται να έχει παραγγείλει έξι capesize πλοία, επενδύοντας συνολικά περί τα 280 εκατ. δολ., η Laskaridis Shipping με έξι πλοία ξηρού φορτίου (4 ultramax και 2 kamsarmax), επενδύοντας περίπου 155 εκατ. δολ., η Atlantic Bulk Carriers της οικογένειας Κουμάνταρου, με τρία πλοία συνολικής αξίας 82,5 εκατ. δολ. περίπου, κ.ά.

Στα δεξαμενόπλοια ξεχωρίζουν οι παραγγελίες του Ομίλου Αγγελικούση που αφορούν σε τρία VLCC, της Capital Ship Management του κ. Βαγγέλη Μαρινάκη με τέσσερα product tanker, αξίας περίπου 130 εκατ. δολ., της Consolidated Marine Management του Ομίλου Λάτση που αφορά σε τρία aframax, συνολικής αξίας 145 εκατ. δολ. περίπου.

Στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων σε παραγγελίες προχώρησαν τρεις εταιρείες οι Cape Shipping, Paragon Shipping και Container Carriers από δύο πλοία η καθεμία.

Παγκοσμίως

Παγκοσμίως, το μήνα Μάιο έγιναν 228 νέες παραγγελίες πλοίων, συνολικής αξίας άνω των 11,8 δισ. δολ., χωρίς να υπολογίζονται 88 παραγγελίες των οποίων το τίμημα δεν έγινε γνωστό. Επισημαίνεται ότι, τον προηγούμενο μήνα, τον Απρίλιο, οι παραγγελίες ανήλθαν στα 208 πλοία, ενώ πέρυσι το Μάιο του 2012 οι παραγγελίες ήταν μόλις 71 και το Μάιο του 2011 ήταν 276.

Αξίζει να σημειωθεί ότι οι σημαντικότεροι ανταγωνιστές των Ελλήνων, οι Κινέζοι πλοιοκτήτες δεν εμφάνισαν ιδιαίτερη κινητικότητα κατά το Μάιο, έχοντας μόλις 27 νέες παραγγελίες. Πέραν των Ελλήνων πλοιοκτητών σημαντική παρουσία κατέγραψαν και Γερμανοί πλοιοκτήτες κυρίως για πλοία τύπου capsize.

Συνολικά, πάντως, το ενδιαφέρον και των διεθνών πλοιοκτητών τράβηξαν τα πλοία μεταφοράς ξηρού φορτίου, με 73 νέες παραγγελίες, έναντι 70 το Απρίλιο του 2013 και μόλις 29 το Μάιο του 2011. Από τα 73 πλοία, τα 49 παραγγέλθηκαν σε κινεζικά ναυπηγεία, έναντι 10 σε γιαπωνέζικα και έξι σε κορεατικά.

Στα δεξαμενόπλοια κατεγράφησαν 43 νέες παραγγελίες, έναντι 29 τον Απρίλιο και 21 το Μάιο του 2012. Η πλειονότητα των παραγγελιών έγιναν σε κορεατικά ναυπηγεία (27), ενώ 14 παραγγελίες έγιναν σε κινεζικά ναυπηγεία.

Στα πλοία μεταφοράς εμπορευματοκιβωτίων, κατεγράφησαν 29 νέες παραγγελίες έναντι 24 τον προηγούμενο μήνα (Απρίλιο) και μόλις δύο το Μάιο του 2012. Οι 14 παραγγελίες δόθηκαν σε κινεζικά ναυπηγεία και οι 13 σε κορεατικά.

Τέλος, στα πλοία μεταφοράς αερίου (LNG και LPG), σημειώθηκαν 11 νέες παραγγελίες, εκ των οποίων επτά για πλοία μεταφοράς υγραερίου (LPG) και τέσσερα για πλοία μεταφοράς υγροποιημένου φυσικού αερίου (LNG). Τα οκτώ πλοία (5 LPG και 3 LNG) παραγγέλθηκαν σε γιαπωνέζικα ναυπηγεία.

naftemporiki.gr

Ξέμεινε το «Ταξιάρχης» στην Καβάλα, από μηχανική βλάβη

100δες επιβάτες που θα ταξίδευαν την Κυριακή 19/5 το απόγευμα για Λήμνο, έμαθαν ότι δεν μπορούν να ταξιδεύσουν, οπότε άλλοι γύρισαν απο κει που ήρθαν και άλλοι μπήκαν στο βαπόρι για να διανυχτερεύσουν, ανάμεσα του και οι μαθητές ενός σχολείου.

Μετά από διαμαρτυρίες επιβατών (και τηλεφωνήματα από τη Δημοτική Αρχή Λήμνου) τους ανακοινώθηκε ότι αύριο στις 9 το πρωί θα αναχωρήσουν πούλμαν που θα βάλει η ΝΕΛ για να πάνε στη Θεσσαλονίκη και να ταξιδεύσουν με το EUROPEAN, που αναχωρεί από εκεί το απόγευμα, 15.00, της Δευτέρας και να φτάσουν στη Λήμνο στις 2300, με καθυστέρηση δηλαδή 24 ωρών που, αν δεν κάνουμε λάθος τους δίνει δικαίωμα αποζημίωσης.

Υπήρχαν, ακόμη, τουρίστες που έρχονταν στη Λήμνο, αυτοκίνητα με σερφινγκ, πιθανόν βούλγαροι, αυτοί έφυγαν και προφανώς θα αλλάξουν προορισμό.

Επίσης όσοι θα έφευγαν απόψε Κυριακή από Λήμνο για Λαύριο τι θα γίνουν;;;
Υπήρχαν στο λιμάνι αυτοκίνητα με 700 πρόβατα για την αγορά της Αθήνας.
Το ΤΑΞΙΑΡΧΗΣ είναι φανερό, από τις συνεχείς βλάβες, ότι δεν μπορεί να συνεχίσει. Υπάρχει υπουργείο για να βάλει τα πράγματα σε τάξη;

Υπουργείο φυσικά υπάρχει είναι το περίφημο ΥΕΝ το οποίο η κυβέρνηση το ανασύστησε για να συνεχίσει να κάνει αυτά που τα κάνει όλα αυτά τα χρονιά: ΝΑ ΚΑΛΥΠΤΕΙ ΤΟΥΣ ΕΦΟΠΛΙΣΤΕΣ.

peiratikoreportaz.blogspot.gr

Βλάβη στο Ε/Γ-Ο/Γ-ΔΡ-ΑΝ «ΕΛΕΝΗ» στην Κέρκυρα

Ενημερώθηκε, βραδινές ώρες χθες, η Λιμενική Αρχή Κέρκυρας από τον Πλοίαρχο του Ε/Γ-Ο/Γ-ΔΡ-ΑΝ «ΕΛΕΝΗ» Ν.Π. 9803 ότι, κατά τη διαδικασία πρόσδεσής του στο λιμένα, παρουσιάστηκε απότομη αύξηση της θερμοκρασίας και διαρροή ελαίου από τον αναστροφέα κινήσεως της δεξιάς κύριας μηχανής.

Το ανωτέρω πλοίο, εκτελούσε προγραμματισμένο δρομολόγιο από Ηγουμενίτσα για Κέρκυρα με εκατόν εξήντα τέσσερις (164) επιβάτες οι οποίοι αποβιβάστηκαν με ασφάλεια.

Άμεσα από στελέχη του Τοπικού Κλιμακίου Επιθεώρησης Πλοίων του Κεντρικού Λιμεναρχείου Κέρκυρας διενεργήθηκε έκτακτη επιθεώρηση και απαγορεύτηκε ο απόπλους του «ΕΛΕΝΗ» μέχρι διαπίστωσης αποκατάστασης της βλάβης και προσκόμισης βεβαιωτικού διατήρησης κλάσης από τον παρακολουθούντα το πλοίο Νηογνώμονα.

hcg.gr

Μειώνεται στο μισό η έκτακτη εισφορά για τους ναυλομεσίτες

Με τροπολογία που κατέθεσε στη Βουλή το υπουργείο Οικονομικών μειώνεται στο μισό η έκτακτη εισφορά που επιβλήθηκε με το Ν 4111/13 για την τετραετία 2012 – 2015 στις εταιρείες ναυλώσεων, ασφαλίσεων, διακανονισμού αβαριών, μεσιτείας σε αγοραπωλησίες ή ναυπηγήσεις πλοίων με ελληνική ή ξένη σημαία ολικής χωρητικότητας άνω των 500 τόνων ( άρθρο 25, Ν 27/1975).

Συγκεκριμένα ο συντελεστής για τα πρώτα 200.000 δολάρια ΗΠΑ μειώνεται από 10% σε 5% για τα 400.000 δολάρια από το 8% στο 4%, ενώ για ποσά από 400.000 δολάρια και πάνω από το 6% στο 3%.

Ο φόρος κλιμακίου για τα 200.000 δολάρια μειώνεται από 20.000 δολάρια σε 10.000 και για 400.000 δολάρια από 16.000 δολάρια σε 8.000 δολάρια.

Το σύνολο του φόρου μειώνεται για τα πρώτα 200.000 δολάρια σε 10.000 από 20.000 δολάρια και για τα 400.000 δολάρια από 36.000 δολάρια σε 18.000 δολάρια.

Όπως αναφέρεται στην αιτιολογική έκθεση που συνοδεύει την τροπολογία με τους διαφορετικούς συντελεστές εξορθολογίζονται οι κλιμακωτοί συντελεστές που είχαν καθοριστεί με τον προηγούμενο νόμο.

Θύελλα

Η επιβολή της έκτακτης εισφοράς στις μεσιτικές εταιρείες της ναυτιλίας είχε ξεσηκώσει θύελλα αντιδράσεων όταν είχε γίνει γνωστή. Μάλιστα πολλά γραφεία της Ακτής Μιαούλη είχαν απειλήσει ότι θα μεταφέρουν τις δραστηριότητές τους στο εξωτερικό κατηγορώντας την κυβέρνηση ότι έδρασε αιφνιδιαστικά.

Τελικά σε έκτακτη συνέλευση ο κλάδος των μεσιτών είχε αποφασίσει ότι δεν είναι δυνατό να ζητήσει την εξαίρεσή του από τη φορολογία λόγω των έκτακτων συνθηκών που υπάρχουν στη χώρα, αλλά θα έπρεπε να προχωρήσει σε προτάσεις για τη μείωση των συντελεστών με βάση τους οποίους θα πληρωθεί η έκτακτη εισφορά.

Οι προτάσεις αυτές κατατέθηκαν στο υπουργείο Οικονομικών λίγες μέρες μετά την ψήφιση του επίμαχου νομοσχεδίου.

imerisia.gr

Γεγονός η φορολόγηση της ξένης σημαίας – Δείτε την αλήθεια με αριθμούς αλλά και τις καταστροφικές συνέπειες

Η κυβέρνηση λοιπόν, μετά από τις τροποποίησης του νομοσχεδίου που ψηφίστηκαν το προηγούμενο Σαββατοκύριακο, θα φορολογήσει τα όλα εμπορικά πλοία που είναι υπό ξένη σημαία και έχουν έδρα την Ελλάδα. Αυτό συμβαίνει για πρώτη φορά και ο λόγος είναι η οικονομική κρίση που αντιμετωπίζει η χώρα μας.

Όπως ανακοίνωσε το Υπουργείο Οικονομικών, μετά τις τροποποιήσεις του νομοσχέδιου, επέβαλε το λεγόμενο φόρο χωρητικότητας των πλοίων. Σύμφωνα με το Αθηναϊκό πρακτορείο, το Ελληνικό κράτος στοχεύει να αυξήσει τα έσοδα κατά 80 εκατ. ευρώ το τρέχον έτος και 60 εκατ. ευρώ το 2014 από την εισφορά τον παραπάνω φόρων.

Όπως όλοι γνωρίζουμε, οι Έλληνες πλοιοκτήτες ελέγχουν το μεγαλύτερο μέρος του παγκόσμιου εμπορικού στόλου. Το κράτος στοχεύει – κατ ‘εκτίμηση – σε 762 πλοιοκτήτες, οι οποίοι δεν καταβάλλουν φόρο από τα κέρδη που έχουν. Μετά την άσκηση πιέσεων από τους πλοιοκτήτες αλλά και από τον πρόεδρο της Ένωσης Ελλήνων Εφοπλιστών Θεόδωρου Βενιάμη, δεν θα υπάρξει επιβολή περαιτέρω φόρων.

Δεν γνωρίζουμε πότε θα αρχίσει να επιβάλετε ο συγκεκριμένος φόρος. Όπως δήλωσε ο Βενιάμης, ο φόρος θα ισχύει μόνο για τα πλοία με ξένη σημαία (τα Ελληνικής καταβάλλουν ήδη εφορία) αλλά δεν θα φορολογούνται με βάση τα κέρδη τους αλλά με βάση την χωρητικότητα τους.

3.848 τα πλοία με ξένη σημαία

Σύμφωνα με το Ναυτικό Επιμελητήριο της Ελλάδος, και σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία που είναι διαθέσιμα, τα πλοία που ελέγχονται από Έλληνες πλοιοκτήτες και είναι υπό ξένη σημαία, ανέρχονται σε 3,760 155,904,976 κ.ο.χ. (15 Μάρτιος 2012) ενώ τα πλοία υπό Ελληνική σημαία ανέρχονται σε 2.014 πλοία συνολικά 43,397,583 κ.ο.χ. (31 Δεκέμβριος 2011).

Σύμφωνα με στοιχεία της Τράπεζας της Ελλάδας, έως το 2011 τα αφορολόγητα κέρδη που αποκόμισαν οι Έλληνες πλοιοκτήτες τα 10 τελευταία χρόνια, είναι περισσότερα από 175 δισεκατομμύρια δολάρια!

Σύμφωνα με το Ίδρυμα Οικονομικών και Βιομηχανικών Ερευνών, το οποίο είναι ιδιωτικό και μη κερδοσκοπικό, η απότομες αλλαγές στον τομέα της ναυτιλίας στην Ελλάδα ίσως φέρουν απρόσμενες αλλαγές. Υπάρχουν πάρα πολλοί εργαζόμενοι που απασχολούνται στον κλάδο της ναυτιλίας. Μελέτη της Maritime Holdings Inc. έδειξε:

Απώλειες θέσεων εργασίας

«Μια απότομη, και χωρίς τη δέουσα προσοχή, αλλαγή του καθεστώτος φορολογίας στον τομέα της ναυτιλίας μπορεί να οδηγήσει σε μείωση της οικονομικής δραστηριότητας στην ναυτιλία αλλά και σε όλη την οικονομία της χώρας, κάτι το οποίο θα είναι αποτέλεσμα από τις σημαντικές απώλειες θέσεων εργασίας και τη μείωση των καθαρών φορολογικών εσόδων».

Σύμφωνα με τα τελευταία στοιχεία της Διάσκεψη των Ηνωμένων Εθνών για το Εμπόριο και την Ανάπτυξη η Ελλάδα ελέγχει το 16,2 τοις εκατό του παγκόσμιου εμπορικού στόλου καθιστώντας τη, ηγέτη της παγκόσμιας ναυτιλίας!

Κατά το έτος 2009 η συνεισφορά της ναυτιλίας – είτε έμμεσα είτε άμεσα – αντιπροσώπευσε το 6,1 τοις εκατό του ελληνικού ακαθάριστου εγχώριου προϊόντος, δημιουργώντας ρευστό € 2,7 δισεκατομμύρια για την απασχόληση και στήριξη 192.000 θέσεων εργασίας!

Όπως όλοι μας καταλαβαίνουμε, η ζημιά που θα επέλθει στην χώρα μας – σε περίπτωση που οι πλοιοκτήτες τα »βροντήξουν» και φύγουν – θα είναι ανυπολόγιστη. Όλοι οι ναυτικοί, όλοι όσοι ασχολούνται με την ναυτιλία, όλοι όσοι γνωρίζουν τον τομέα της ναυτιλίας αλλά και εμείς εδώ στο e-nautilia.gr, καιρό τώρα υποστηρίζουμε ότι μόνο ζημιά μπορεί να προκαλέσει στην Ελλάδα αυτή η απότομη αλλαγή στον κλάδο της ναυτιλίας. Αρκετοί συμπατριώτες μας και πολιτικοί, χωρίς να γνωρίζουν, βρίζουν το κράτος που δεν φορολογεί τους εφοπλιστές αλλά εμείς εδώ θα πούμε για άλλη μια φορά ότι θα είναι λάθος να τα βάλουν μαζί τους γιατί πολύ απλά μπορούν άνετα να τα μαζέψουν και να φύγουν! Σε περίπτωση που συμβεί κάτι τέτοιο, όλοι μας θα χάσουμε την δουλειά μας, η Ελλάδα θα χάσει τεραστία έσοδα αλλά και το μοναδικό πράγμα που έχει να καυχιέται.

Mετά όλοι οι αριστεριστές, οι προοδευτικοί και οι τεχνοκράτες να ΤΡΕΞΟΥΝ ΝΑ ΚΡΥΦΤΟΥΝ!!!

v.a.

Χανιά: »Ανεβαίνει» η κρουαζιέρα

Το ‘να χέρι νίβει τ΄ άλλο λέει ο λαός, αλλά στην προκείμενη των περιπτώσεων το λιμάνι των Χανίων που εισήλθε στο χάρτη της παγκόσμιας κρουαζιέρας φέρνει κίνηση και στο αεροδρόμιο και το ανάποδο.

 Κατά πληροφορίες αεροπορική εταιρία χαμηλού κόστους θα χρησιμοποιεί το αεροδρόμιο για πτήσεις της με στόχο να εξυπηρετήσει την τουριστική κίνηση αλλά και το ενδεχόμενο της εκεί μεταφοράς επιβατών για επιβίβαση σε κρουαζιερόπλοια που θα πιάνουν στο λιμάνι.

Να σημειωθεί ότι τους τελευταίους μήνες τόσο στα Χανιά όσο και στο Ηράκλειο τα δύο λιμάνια από κοινού με τις τοπικές παραγωγικές τάξεις έχουν «κάνει θαύματα» σε όλα τα επίπεδα της συνεργασίας τους στον τουριστικό τομέα.

ΠΗΓΗ

Ένεση από την κρουαζιέρα στο Ηράκλειο

200 χιλιάδες τζίρος μόνο το Σαββατοκύριακο!

Μόνο από την κρουαζιέρα εκτιμάται ότι στην τοπική αγορά «έπεσαν» 200. 000 ευρώ, μόνο το περασμένο Σαββατοκύριακο στο Ηράκλειο!

Αν και η περίοδος δεν είναι η ευνοϊκότερη κι ο χειμώνας θεωρητικά βρίσκεται προ των πυλών, στο Ηράκλειο της Κρήτης τα κρουαζιερόπλοια συνεχίζουν να φέρνουν τουρίστες και να τονώνουν την τοπική οικονομία. Την περασμένη Παρασκευή και το Σάββατο στο κρητικό λιμάνι αφίχθησαν το «Queen Elizabeth» και το «Costa Voyager» φέρνοντας πέντε χιλιάδες επιβάτες που επισκέφθηκαν την ευρύτερη περιοχή, με έμφαση βεβαίως στον Αρχαιολογικό χώρο της Κνωσού και την αγορά της πόλης.

ΠΗΓΗ