Με τη βοήθεια ενός δανείου η Diana Shipping κατάφερε τελικά να παραλάβει το M/V Maera (πρώην Manzoni), ένα Panamax πλοίο μεταφοράς ξηρού χύδην που αγόρασε τον Φεβρουάριο του 2016. Νωρίτερα τον Μάρτιο, η Diana είχε δηλώσει ότι η προσθήκη του συγκεκριμένου πλοίου στον στόλο της ήταν θέμα επαρκούς χρηματοδότησης.
Πιο συγκεκριμένα, η Ελληνική εταιρεία ξηρού χύδην ολοκλήρωσε την ανάληψη ενός κοινοπρακτικού δανείου ύψους 13,51 εκ. δολαρίων από την Export-Import Bank της Κίνας το οποία θα χρησιμοποιηθεί για τη χρηματοδότηση της πλήρους απόκτησης του M/V Maera.
Το πλοίο αγοράστηκε μαζί με άλλα δύο φορτηγά πλοία, το MV Infinity 9 και το MV Sunshine, τα οποία προσχώρησαν στον στόλο της Diana στις 21 και 24 Μαρτίου αντίστοιχα, αφού η εταιρεία υπέγραψε μακροπρόθεσμο δάνειο με την ABN AMRO Bank N.V.
Από τον Μάρτιο του 2016, η εταιρεία περιμένει να αποκτήσει τραπεζική χρηματοδότηση για την αγορά του M/V Maera.
Το Maera ναυλώθηκε στη United Bulk Carrier International SA, με έδρα το Λουξεμβούργο για 4.500 δολάρια την ημέρα ως τις 28, Δεκεμβρίου 2016 με option επέκτασης του ναυλοσυμφώνου ως και τις 28 Απριλίου του 2017. Η συμφωνία αυτή αναμένεται να αποφέρει στην εταιρεία περίπου 1,04 εκατομμύρια δολάρια ακαθάριστων εσόδων για την ελάχιστη προγραμματισμένη περίοδο της χρονοναύλωσης.
Το 75,40 dwt Maera με μήκος 225 μέτρων και πλάτος 32,26 μέτρεων κατασκευάστηκε το 2013 στην η Κίνα από την Jiangnan Shipyard. Το πλοίο διαθέτει ολική χωρητικότητα 41.342 τόνων.
Ο στόλος της Diana αποτελείται αυτή τη στιγμή από 46 πλοία ξηρού χύδην και η εταιρεία αναμένει να παραλάβει ένα νεότευκτο Newcastlemax κατά τη διάρκεια του τρίτου τριμήνου του 2016, καθώς και ένα Newcastlemax και ένα Kamsarmax κατά το τέταρτο τρίμηνο του τρέχοντος έτους.
Διαβάστε επίσης: Ασυνεπής στις δανειακές της υποχρεώσεις η Diana