Η Diana Shipping ανακοίνωσε ότι εξασφάλισε δύο νέα ναυλοσύμφωνα για τον στόλο της με τις εταιρείες Vroon και Glencore.
Η μια συμφωνία αφορά το χωρητικότητας 99.000-dwt post-panamax Πολύμνια (με έτος κατασκευής το 2012), για το οποίο η Diana έπρεπε να αποδεχθεί μια μικρή μείωση στη τιμή ναύλωσης, που καθορίστηκε με την ολλανδική πλοιοκτήτρια εταιρεία σε 7.500 δολάρια ανά ημέρα, συν ένα μπόνους έρματος 237,500 δολαρίων.
Η ναύλωση θα έχει χρονική διάρκεια τουλάχιστον εννέα μηνών και κατ ‘ανώτατο όριο τους 13 μήνες, αρχής γενομένης από 17 Ιανουαρίου.
Το πλοίο είχε προηγουμένως τεθεί στην υπηρεσία της Augustea Bunge Maritime για διάστημα μεταξύ 18 μηνών και δύο ετών έναντι 7.600 δολαρίων τον περασμένο Ιανουάριο.
Αλλά ο ναυλωτής είχε μια επιλογή να κρατήσει το πλοίο για μόλις 11 με 13 μήνες έναντι της υψηλότερης τιμής των 11.000 δολαρίων ημερησίως.
Το Πολύμνια είχε αποκτηθεί μέσω μεταπώλησης πλοίου της Tsuneishi Zhoushan για 24,6 εκατ. δολάρια.
Η Diana είπε επίσης ότι η Glencore ναύλωσε το χωρητικότητας 75.000 dwt panamax Δανάη (με έτος κατασκευής το 2001) για διάστημα 11-14 μηνών έναντι 7.650 δολαρίων ανά ημέρα.
Οι δύο συμφωνίες περιμένουν να τους αποδώσουν 4,79 εκατομμύρια δολάρια σύμφωνα με τους μίνιμουμ όρους των ναυλώσεων, πρόσθεσε.
Η Diana λειτουργεί αυτή τη στιγμή 40 φορτηγά πλοία.