Όπως είχε ανακοινώσει πριν λίγους μήνες, η DryShips ξεκίνησε να πουλάει τα πρώτα από τα 22 πλοία της μεταφοράς χύδην φορτίου, στα οποία περιλαμβάνονται 20 τύπου Panamax και δύο supramaxes. Σκοπός της ναυτιλιακής εταιρείας του Γ. Οικονόμου είναι να αντιμετωπίσει τις μεγάλες οικονομικές ζημιές που της προξένησε η απόσχιση της θυγατρικής εταιρίας Ocean Rig.
Μέχρι τώρα ήταν γνωστό από ναυλομεσιτικές πηγές ότι είχαν “βγει στο σφυρί” 15 Panamax και δύο supramaxes. Τις τελευταίες μέρες κυκλοφορεί η είδηση ότι ο Έλληνας επιχειρηματίας έχει πουλήσει μαζί δύο χωρητικότητας 51.200 dwt supramaxes, το Byron (έτος κατασκευής 2003) και το Galveston (έτος κατασκευής 2002), σε έναν άγνωστο αγοραστή από τη Μέση Ανατολή για 6,3 εκατ. και 5,8 εκατ. δολάρια αντίστοιχα. Και τα δύο πλοία είναι κατασκευής του κινέζικου ναυπηγείου New Century.
Η DryShips αγόρασε τα αδελφά πλοία το 2007 από την γερμανική Harren & Partner KG για 51,6 εκατ. και 55,5 εκατ. δολάρια αντίστοιχα, τιμές που βρίσκονται πιο κοντά στην πραγματικότητα της αγοράς. Η πώλησή τους θα επιφέρει αναμφίβολα μια σημαντική ζημία απομείωσης για την DryShips.
Τον Σεπτέμβριο, η εταιρεία υποβιβάστηκε κατηγορία στο Nasdaq και προχώρησε στην πώληση 13 Capesizes και τέσσάρων Panamax πλοία μεταφοράς χύδην φορτίου σε μια ιδιωτική εταιρεία του Γιώργου Οικονόμου ως μέρος ενός ευρύτερου σχεδίου για την αναζωογόνηση της DryShips. Τα 17 πλοία πωλήθηκαν σε ζημία απομείωσης ύψους 795 εκατ. δολαρίων.
Διαβάστε ακόμη: “Παγώνει” την έκδοση ομολόγου η DryShips του Γ. Οικονόμου.