Έκλεισε ετήσια χρονοναύλωση Panamax στον Ειρηνικό η Navios

Diana_Panamax
Οι χρονοναυλώσεις πλοίων μεταφοράς χύδην φορτίου πήραν και πάλι τα πάνω τους μετά τα Ποσειδώνια, με το Χρηματιστήριο της Βαλτικής (The Baltic Exchange) να αναφέρει τρεις νέες συμφωνίες χθες, όλες στη λεκάνη του Ειρηνικού, και τη μια να σχετίζεται με την αντιμετωπίζουσα διάφορα προβλήματα ελληνική ναυτιλιακή Navios.

Το πλοίο Rainbow Ν (χωρητικότητας 79.642 dwt, κατασκευής 2011) της Navios Europe II, θυγατρικής της Navios, ναυλώθηκε στη Noble Hong Kong για μια περίοδο 12 μηνών, που δεν την συναντάς και συχνά. Η ημερήσια τιμή ορίστηκε στα 5.500 δολάρια, με το πλοίο να έχει κανονιστεί να παραδοθεί άμεσα στην πόλη Τιεντσίν.

Στην ίδια περιοχή η Oldendorff φέρεται να έχει κάνει κράτηση του Panamax πλοίου Shandong Hai Yao (χωρητικότητας 75.750 dwt, κατασκευής 2014) της Shandong Shipping Corp για μια περίοδο πέντε έως οκτώ μηνών έναντι 4.900 δολαρίων ανά ημέρα, παραδίδοντας το στη Σαγκάη μεταξύ 21 – 23 Ιούνη.

Τέλος, η νεοσυσταθείσα COSCOCS Bulk Shipping έκλεισε το Shao Shan 5 (χωρητικότητας 75.700 dwt, κατασκευής 2012) στην Phaethon για τρεις έως πέντε μήνες έναντι 5.000 δολαρίων την ημέρα. Το Panamax θα παραδωθεί στην Haldia της Ινδίας μεταξύ 22-25 Ιούνη.

Παρ’ όλα αυτά η αγορά Panamaxes στον Ειρηνικό συνεχίζει να υπολείπεται της αντίστοιχης στον Ατλαντικό, ιδίως όσον αφορά τις βραχυχρόνιες συμβάσεις. Η βρεταννική μεσιτική Alibra Shipping εκτιμά αυτή τη στιγμή τις ημερήσιες τιμές να κυμαίνονται στα 6.500 δολάρια στον Ατλαντικό για εξάμηνης περιόδου ναυλώσεις, το οποίο είναι 1.200 δολάρια από ό,τι συμβαίνει στην Ανατολή.

Νωρίτερα αυτή την εβδομάδα, η Bunge φέρεται να έκλεισε το Lucky Star (χωρητικότητας 76.662 dwt, κατασκευης 2002) της Bulk Seas για τέσσερις έως οκτώ μήνες έναντι 5.000 δολαρίων την ημέρα, με την παράδοση να έπρεπε να γίνει στο Kunsan της Νότιας Κορέας μέχρι σήμερα.

Διαβάστε επίσης: Navios και Diana ναύλωσαν Panamax σε χαμηλότερες τιμές